Instalatorii CET-ului sunt reclamaţi pentru nepăsare şi incompetenţă de administratorul Asociatiei de proprietari Nufarul 73. În subsolul blocului PB69, din conducta de apa caldă a SC Electrocentrale SA dinainte de contor, se pierd zilnic aproximativ 50 de litri de apă, spune Doru Cicor, proprietar al unui apartament în acest bloc.
„De cinci ani tot facem pe sesizări la telefon şi în scris ca să schimbe ţeava. Mereu spun că n-au material. Ne-am oferit să dăm noi, din bloc, ţeava şi să facă ei manopera dar nu au vrut nici aşa”, povesteşte administratorul. Bărbatul spune că aşa numitele reparaţii făcute în timp sunt minore şi nu ţin. „Au venit şi au pus nişte manşoane cu colier dar curge pe lângă ele. Damigeana e de 20 de litri iar găleata e de cinci. Le golim zilnic de două ori, dimineaţa şi seara şi asta de cinci ani încoace”, susţine reclamantul.
Reprezentanţii regiei de termoficare confirmă situaţia prezentată, dar spune că responsabilul de zonă ar fi raportat înlocuirea parţială a ţevilor din subsolul blocului în cauză. „Mi s-a spus că s-a înlocuit acolo o cantitate apreciabilă de ţeavă. Dacă sunt probleme, se va merge iarăşi acolo şi se va face reparaţia necesară”, spune Eustafie Ilisei, purtător de cuvânt al SC Electrocentrale SA.
„Fac mişto”
În aşteptarea muncitorului, reclamantul spune că, la ultima vizită a instalatorilor a primit un sfat interesant pentru rezolvarea situaţiei. „Mi-au spus să pun sare. Eu am luat un pumn de sare de la murături şi am pus pe ţeavă unde erau găurile dar nu s-a rezolvat problema. Fiul meu mi-a şi spus, «tati, n-ai observat că te iau la mişto cu sarea»”, povesteşte Cicor…
C.GH.
Citiți principiile noastre de moderare aici!