Circulația rutieră a fost mutată pe partea deja asfaltată, lucrările de reabilitare continuând cu partea dreaptă a străzii. Pe această parte s-a finalizat stratul de balast, se montează bordurile din granit, urmând ca în cursul săptămânii să se aștearnă stratul de balast stabilizat, iar în funcție de condițiile meteo, și primul strat de asfalt.
În paralel muncitorii lucrează la trotuare și accesuri pe partea stângă a străzii.
Partea carosabilă se va încadra cu borduri din granit auriu, vor fi amenajate toate accesurile la proprietăți, iar pe partea dreaptă a carosabilului au fost prevăzute 21 de locuri de parcare, dispuse paralel cu axul drumului.
Prin acest proiect se propune reabilitarea străzii General Traian Moșoiu între zona intersecției str. Iuliu Maniu, Piața Unirii și str. Avram Iancu, până la intersecția str. M. Viteazul cu Piața 1 Decembrie.
Executantul lucrărilor este PORR Construct, iar valoarea acestora se ridică la suma de 1.081.923,35 lei fără TVA, cu o durată de execuție de două luni.
Tronsonul are lungimea de 326,38 m, cu două benzi de circulație în același sens, cu lățimea carosabilului de 7 m, pe partea dreaptă cu parcări de 2,5 m și trotuare de 2 m.
Trimite articolul
XZiua de 11 septembrie poate încă nu, dar marți sigur va fi un mare haos la 8 dimineața în zona centrală, deși în ultimele săptămâni s-a văzut o voință susțținută să mai redreseze lucrurile în ultima clipă și să reducă șantierele, este inevitabil. Cu toate că a fost turnat strat de asfalt, nu se poate folosi la lățimea disponibilă, pentru că se mai depozitează materiale pe carosabil, mai mângâie bordura vreun muncitor, parchează utilaje, etc.