În schimb, pe noul site www.mobilspot.ro se afla atât modelul de contract cât si noua taxa, de 630 euro, pentru intrarea într-un sistem care promite în schimb acordarea a 160 euro pentru „întretinerea lunara” a autoturismului contractat pentru reclama.
Se impune însa o întrebare. De ce o firma interesata de reclama ar fi dispusa sa achite chirii lunare mai mari decât rata de achizitie? Aceasta când i-ar fi mai avantajos sa achizitioneze chiar ea, în rate, masinile respective si sa îsi puna reclama pe ele.
Exista o explicatie…
Iata explicatia oferita de Departamentul Marketing-Imagine al firmei Mobil Spot: „Unele firme nu au nevoie de reclama non-stop, pe cinci-sase ani, ci doar pe câteva luni, când îsi lanseaza activitatea sau un anumit produs. Avem precontracte cu câteva firme serioase si am ajuns si în faza de negociere a pretului pentru chiria reclamei.
Curând vor putea fi vazute în Oradea autoturisme cu reclamele contractate de noi pentru partile laterale ale masinilor. Mobil Spot îsi va pastra însa reclama pe capota. De asemenea, avem si oferte combinate, cu reclame în ziare sau pe stadioane de fotbal. Suntem deschisi cu aspecte generale despre afacerea noastra.
Însa pentru secretul de esenta al afacerii am platit prin franciza. Nu suntem dispusi sa îl divulgam în presa, astfel încât concurenta sa îl poata afla platind pretul unui ziar. Pentru cei îngrijorati de situatia din Ungaria, precizam ca Mobil Spot are 100% capital românesc, iar actionarul principal, Sasvari Gabor, este cetatean român”.
Desi activeaza dupa o reteta asemanatoare, Auto Pres si-a lansat activitatea în Bihor, de la început, sub acest nume.
Cristian Horgos
Trimite articolul
Xmie mi se pare o teapa toata smecheria asta !!!!
vedeti voi peste ceva timp !!!
e o mare porcarie toata reteaua asta, am fost personal la sediul lor ca sa-mi fac rost de o masina noua, dar deloc nu e asa cum e descris pe site-ul lor!
Pe site scrie ca iti da ei masini pe gratis, indiferent de venit, etc doar ca in realitate , tu trebuie sa mergi sa faci contractul la deeleri de auto si daca ei iti aproba atunci poti sa mergi sa te inscrii pt reclama.
Insa deelerii nu accepta usor sa iei rata, (mai ales daca ai salarul minim pe economie in carte de munca) iar daca accepta atunci zic eu ca nu mai merita sa te complici cu reclama ca nu prea iesi bine daca iei in calacul taxa de inscriere +bani de benzina, +revizile care platesti :)))
deci pe site arata bine oferta , dar realitatea difera putin, din pacate, asa ca raan la masina veche 🙂
Mai copii!Cei care aveţi de gând să faceţi asta,luaţi aminte,totuşi ce spune articolu,şi de la mine,totuşi,ce fericit sunt de multe ori eu pe bicicletă…
De ce eu ” Ion Srl
” sa pun pe masina mea reclama ptr. “Gheorghe Srl”….????? ce parere ai ??
Nu vad care e problema sa porti reclame pe masina proprie la diferite firme ( gheorghe srl ) atata timp cat aceste firme exista si platesc pentru reclama de pe masini. Problema e ca pana acuma nu sunt reclame decat la denumirea firmei care intermediaza reclamele. Probabil ca aia care dau bani pt reclama nu-s chiar asa fraieri ca cei care cred ca o sa-i plateasca cineva pt niste actibilduri lipite pe masina
Autosistem amidatoreaza 1400RONI din 2004
Nu mi-a restituit banii nici pana acum
in ungaria e un scandal maricel pe chestia asta asa
ca cei care au semnat deja
e posibil sa aiba niscaiva surprize!
Citesc destul de des presa online din Ungaria. Acolo au aparut o serie de articole despre ilFerro, cum ca proprietarii ar fi cercetati de politie si oamenii “fraieriti” (nu pot spune altfel) ar fi ramas si fara bani, si fara masini. Ma asteptam la o asemenea chestie si aici…
e raclama buna pentru firma
Garda financiara,fiscul si Popa Liviu de la politie sa ne pupe-n fund,nu trebuie sa atentioneze sa aveti grija ca asa si asa cu firma asta.Nu-i treaba lor.
Si in Ungaria tot asa s-a ruinat treaba ca autoritatile au fost prea grijulii si au avut pareri personale ect.
Un politist sau in finantist nespalat trebuie sa fie inpartial cu declaratiile si inpersonal cand supune ceva.Parerea lor nu conteaza numai legea ce zice conteaza.
furati bani de la omeni rusine sa va fie de ce trageti teapa frumos va faceci bani de mers la curve
bafta in continuare succex
doar cine incearca reuseste.nu poti castiga daca nu faci ceva eu zic sa le dam o sansa si mai vorbim peste 5 luni
Si eu sunt de acord cu ce zice cel de mai jos…eu am reclama pe masina si am primit banii pana acuma asa ca momentan nu am d c sa ma plang.Iar vb aia “daca vrei sa faci o omleta frate tre sa spargi si niste oua” nu?
aveti grija ca este o filiera care combina oamewni sa aiba ei ce manca sami suga cv … ei au venit sa scoata ceva bani din buzunarele oradenilopr dar oradeni nu sunt prosti sa dea bani la toti tarani frt bine fac ma bucur sa mearga sa lucreze nu sa fure ?????
auziti va bate dumnezeu stati linistiti pe mafia aia cu reclamele aste la vrajeala scoate bani dupa prosti dar romanu nu e prost ???muistilor
deci in primu rand pt cel ce a scris mai jos de mine sa mearga la scoala inca o data macar clasele primare, in al doilea daca eu miam pus reclama is tzaran ? parerea ta ii ca da dar tin sa te anunt ca is un tzaran cu 200 de euro in plus in buzunar fara sa fac nimica ca asta mie meseria conduc toata ziua si daca fac acest lucru de ce sa nu iau un ban in plus cred ca am luat bani deja si nu o fost nici o problema si incearca sa te speli in gura de limbaju asta colorat
nu va panicati
si altii au inceput bine……si chiar foarte byne . ex: caritas,fni etc, ……ce nu tine la romyn
Firma IL FERRO a parasit sediul din Ungaria, iar in graba mare ca sa mai economiseasca timp au lasat mii de contracte incheiate cu cetateni Romani si Maghiari,copii ale actelor de identitate si sute de note cu sume care ar fi trebuit platite .Toate aceste acte erau inprastiate in curtea unde firma is desfasura activitatea.Deasemenea societatea care a inchiriat birourile si se ocupa cu emblemarea autoturismele a ramas si ea fara 7 milioane de forinti, suma ce reprezenta chiria si emblemarea autoturismelor.In consecinta ADIO IL FERRO.Politia din Budapesta in aceasta dupamasa a strans tot ce au gasit hartie (9 saci)
Da am vazut si eu la mtv 1
O fi Romanu cu renume de tepar dar are si el nasu 🙂
si eu ma gandisem intrun timp sa imi pun reclama pe masina dar daca fac contract cu firma si maine poimaine imi lipeste un colant de genul..PORCUSORUL SRL…..sau ..SEX SHOP ,etc ,etc parca nu mai imi convine NU mio luati in nume de rau..este doar o parere
romanul cand e vorba sa primeasca bani fara sa faca nimic e pe primul loc. e la mintea cocoshului ca e tzapa , pt ca este doar reclama lor pe toate mashinile deci e klar ka nu exista firme idioate care sa cumpere spatii publicitare la 290 de euro pe un autoturism.
uite ink o tzeapa care merge la romani.oradeni..nu va fraieritzi…dak ar fi asa..d c taximetristii care vorba aia..toata ziua sunt cu masina nu isi fac contracte cu firma sus numita???
Daca citesti contractul, e imposibil sa nu-ti dai seama ca toate clauzele sunt in favoarea lor si nu a ta. Ei castiga din start comisionul, in momentul in care tu cumeri masina fara nici o reducere. Apoi, pot sa-ti dea taxa de inscriere inapoi…
am impresia ca romanul nu realizeaza ca e tras in tzeapa nici atunci cand sta cu tzeapa in fund :))
Clauzele din contract sunt in favoarea lor iar din taxa de inscriere pot sa te plateasca 2 luni. Asa ca le faci reclama pe banii tai. Iar comisioanele luate de la dealeri le incaseaza IL FERRO clauza stipulata in contract pornesc de la minimum 300-400 si pot sa ajunga la 1000-1500 euro asa ca trageti singuri concluzia cine e in cistig din acaeasta afacere. (IL FERRO, firma de leasing, si dealerul de autoturisme)
Domnii ăştia parcă-s un fel de Caritas Catolica. Fac bine şi la dealerii auto, şi la cumpărătorii de maşini şi, bineînţeles, şi lor înşine… Cine e însă sponsorul? Că la ce preţuri de reclamă trebuie să perceapă, greu de crezut că o să se înghesuie multe firme să-şi lipească abţibildurile pe caroseriile altora…
Stimabililor,
Pe scurt, din pacate, e tzapa. De ce?
In primul rand de ce sa mai stam 5 luni (cum zicea cineva adineaori), pt. ca ei deja ar trebui sa aiba contracte presemnate si pt. publicitate si nu doar pt. masini.
In al doilea rand, pt. cel care zicea ca a incasat banii (adica 200 de euro, ceea ce reprezinta banii doar pe o luna) sa ne anunte si pe noi cand a incasat banii si pe a doua luna!!! Bine?!?!
Afacerea, e simpla: taxa de inscriere (si asta este exact ca si in cazul sistemelor MLM – Multi Level Marketing – sau piramidale cum li se mai spune, si doar pt. acelea care sunt paguboase pt. membrii lor) este mult prea mare – ca sa nu zic exagerata – din care ei isi platesc inclusiv crearea materialelor de publicitate (care in mod normal o plateste firma care doreste publicitate – chiar daca in cazul de fata este, pt. o luna cel putin, firma intermediara); pe urma ei se obliga sa iti plateasca doar in prima luna “alocatia” care acuma va fi de 160 EUR (vezi mobilspot.ro – si totodata noul contract care este si mai strict).
Sa luam un exemplu foarte simplu si credibil, dupa parerea mea: semnezi contractul (indiferent daca ai masina noua sau nu), platesti taxa, “porti o luna reclama lor, pe urma in cazul ideal incasezi “alocatia”, dupa care iti dai/dau jos reclama de masina si esti pus in “stand-by”(=asteptare) – iti spun ei, pana cand vor gasi un client – insa ei nu au nici o campanie de acaparare a clientilor, studii de piata, un departament de marketing, ceva orice – NIMIC. Si uite asa vei sta pana cand ajungi in una din situatiile: masina ta depaseste 7 ani – caz in care conform contractului ei il reziliaza si deoarece este din “cauza ta” nu primesti NIMIC – sau a doua varianta vrei si tu sa-ti schimbi masina , ca orice om normal, ca doar au trecut anii – si din nou nu primesti NIMIC deoarece ei iarasi iti vor rezilia contractul. Rezulta astfel un profit frumusel pt. ei care provine evident exclusiv din buzunarul purtatorului de publicitate. Iata deci una dintre situatiile in care firma in cauza ar fi foarte interesata sa inscrie cati mai multi “clienti” daca ii mai putem numi asa.
Deci, inca o excrocherie demonstrata, nu mai este nevoie de timp pt. a ne da seama – si aici cred ca sunteti cu totii de acord cu mine – care incearca disperati sa faca bani pe seama celor care inca mai cred ca “tot ce zboara se mananca!”
Din pacate, nu firma e de vina ci aceea care au semnat. Dat fiind faptul ca afacerea e “beton armat” din punct de vedere juridic, pt. moment cel putin, nu are nimeni ce sa le faca. Oamenii au semnat , orbiti fiind de “ALOCATIA” lunara si astfel, fara nici o obiectie sau serioase semne de intrebare, contractul obtinut prin negociere directa e plin de “ciudatenii”.
Cred, ca intr-o buna zi ne vom trezi intr-o Romanie mai buna, insa pana atunci fiecare din noi trebuie sa puna umarul si mai ales capul la bunastarea lui si a celorlalti (prin munca cinstita si continua)
Cu respect si parere de rau pt. oamenii cinstiti si creduli, pripiti sau nestiutori – adica cei care au si semnat, nu doar s-au interesat si au analizat –
Ganditi-va bine oradeni inainte sa luati alta teapa pe langa multe altele care le luam zilnic, si asta chiar din partea celor care ne conduc si ar trebui sa ne protejeze.
Daca as avea o firma de ce sa dau bani sa mi se faca reclama pe stiu eu ce masini, de banii aia imi platesc ratele la masina firmei si o scriu pe aceea si pe deasupra imi si rezolva problemele firmei.
In consecinta e o mare teapa, si care nu va-ti fript pana acum feriti-va.
Am trecut si eu pe la ei si dupa ce mi-au spus conditiile i-am intrebat daca nu sunt de acord sa nu le dau taxa de inscriere si sa-mi retina “alocatia” pe 2 luni in contul taxei, normal ca nu au fost de acord.Alta chestie de ce sa platesc taxa de inscriiere din moment ce ei sunt cei care au nevoie de masina mea,de bunul meu pt reclama.
Inca o data feriti-va.
Pt cel care zicea ca este un roman cu 200 euro in plus in buzunar sa se gandesca de unde ii are, cred ca tot el si ia primit partial banii dati la IL FERRO.
Bani castigati fara munca nu aduc altceva decat pierderi si cum vin asa se si duc.
Daca analizati bine contractul veti vedea ca ei practic se obliga sa va plateasca doar 3 luni, ulterior daca nu au firme pt publicitate mai primiti ratele scadente de la banca pt masina cumparata, care tot din bugetul familiei va trebui sa-l platiti.
Daca am suparat pe cineva imi cer mii de scuze de la concetatenii mei, nu si excrocilor de la “IL FRIERIM”.
Dacă au sediul central în Miercurea Ciuc, de ce domnii de la Il Ferro nu fac şi acolo „afacerea de bine” de la Satu Mare şi Oradea?! Le-o fi jenă de rudeniile sau cunoscuţii tentaţi să intre în circuit??
E clara deosebirea de sistemele MLM (multi-level-marketing)bazate pe sistem de vanzare directa. Avon, Amway sau Herbalife chiar vand produse. Insa Il Ferro ce vinde, pielea ursului din padure??
In Ro, după Loviluţie, plin de afaceri ferroase…
Nu-i cumva firma la care faceti voi reclama in superinfo? Nu cumva voi sinteti aia care ne impingeti in bratele lor? Stiti cum e cu reclama mincinoasa!
Eu am priit banii.Din punctul meu de vedere o Ok.Am si reclama pe masina.Nu am ce sa obiectez.E ceva nou in Romania.Veti vedea ca nu va fi Teapa
Nu ar fi primul si nici ultimulcaz cand romanul cade in plasa “desteptilor”. Da ei sant destepti si noi prostii care a-i credem. O fi asta la fel ca si Caritas sau ca si EURO-CASSA, care cerea taxa de inscriere , pt. a-ti acorda un imprumut, si rate lunare in avans la imprumutul pe care nu ai primit niciodata.Dupa ce te-ai saturat de asteptat imprumutul, si ai ai cerut taxa de inscriere si ratele platite inapoi, ai mai primit o lovitura sub centura ca de ce nu ai citit cu atentie contractul doar scrie clar ca in decurs de 10 ani ti se va restitui,,ce e drept scrisa aceasta rubrica cu litere minuscule ca numai cu lupa o vedeai. Dar s-a rezolvat problema , firma prima data a schimbat numele, dupa aceea a disparut. Fapt interesant este ca tot in colaborare cu Ungaria si cu sediul in Satu-Mare.Acum ia-l de unde nui .Asa ca fiti atenti Oradeni.
Imi place tare mult articolul, mai ales datorita faptului ca partenerul principal al firmei Il Ferro-MobilSpot este chiar Super Info, publicatie al trustului Inform Media, adica colegii redactoriilor de la bihon.ro. Cu o mana luam banii de publicitate si-i suntem si parteneri, iar cu piciorul dam suturi in client si ne delimitam de el. Oricum, bravo pentru curajul de a demasca caritasul la care contribuim cam multi din prostia noastra. Ion Stoica a inviat!
Foarte simplu: calculati: 300 euro x 150 masini cate sunt deocamdata =45.000 euro (fara sa faci nimica)
Asta functioneaza cel mai bine in RO , afacerea bazata pe prostia si lenea oamenilor. Pentru ca asta si-a dorit romanul dintotdeauna, sa fie cineva cine sa-i plateasca o gramada de bani, pentru ca el nu face nimica.Dupa Caritas, FNI , asta va fi subiectul presei!
Romani la luat teapa inainte!!!!!!!!!
Pare ca o afacere a delearilor de masini, pentru a-si creste vanzarile.
Ia la cunoştinţă faptul că, cumpără autoturismul exclusiv de la saloanele auto
cu care Intermediarul de Publicitate se află în raporturi contractuale, şi
dintre modelele prestabilite şi predeterminate,la preţ de listă – neputând
profita de acţiuni sau promoţii actuale.
Doar o mica precizare : nu trebe confundat “Caritas”-ul cu “Caritas Catolica”, primul stim ce a facut, iar cel de-al doilea functioneaza si in prezent, ajutind nevoiasii, saracii,batrinii, bolnavii,etc. Exista si o policlinica a Caritas-ului Catolica, unde consulta multi medici cunoscuti,dau si medicamente gratuite,etc… (Chiar daca nu le trebe reclama)
….si pamantul tot ce a fost nou nu a fost bun daca Ford ar fi renuntat la inventia lui si Edinson la fel doar ca niste oameni fara pic de curaj si imaginatie au spus ca nu merge si nu este de nici un folos ceeea ce fac ei acum am merge pe jos si am citi la lumina lumanarii. Asa ca fiti pozitivi ca suta la suta o sa fiti mult mai sanatosi si nu va mai ingrijorati de banii celor care si-au lipit reclama pe masina.
Am citit deja materialul, mai bine documentat, in Informatia de Vest. Ati putea macar preciza sursa domnule Horgos…!
Pe cand IL Ferro si Delfinii au produs doar tzepe concrete…
Dar sigur, dle Sav, ca sunteti liber sa va plantati banii in piramide…
Poate vor creste ca in copacul cu bani a lui Pinochio!
Acum asa spunem dar daca ai fi trait pe vremea lor nu mai vorbea-i asa.Ori cum nu degeaba a aparut vorba <mai bine sa moara si capra vecinului> mai bine ai fi mai optimist si mai deschis la nou ca daca s-ar lua lumea dupa cei carora le este frica de nou am trai si acuma in epoca de piatra si nu ar mai fi nici o problema de tepe.
crede patronul de la il-ferro ca daca si-a schimbat denumirea firmei lumea o va musc mai bine? eu sper ca da, ptr ca daca nu, sansele celor care au inchiat deja contract sunt cam nule.oare si-a recuperat cineva macar taxa de 730eur?
Am fostla sediul lor chiar cand erau cei de la politia economica si garda financiara la ei.Din cate am auzitr si am citit in alte prese nu au gasit nici o problema.Atunci ce tot scrieti de eI.Miau mai spus ca un unele articole sunt speculatii.Ca ei nu au declarat nimic.Sincer ii cred,ca presa speculeaza ffffffooooaarrrttteeeeeeee mult.Daca oamenii legi nu au gasit probleme,ce tot vreti?
bah istia care ziceti ca ii tzeapa faza asta vorbiti nhum asa ca ati auzit de la altcineva da nu incercati ceva nou sunteti niste comunisti toti da mno ista ii romanu ii bun de gura da de fapt …. hmm 0 si apropo parca aici era vorba despre mobil spot nu de il feero si daca cu if feero so intanplat asa nu si cu mobil spot o sa se intanple asa da mnoh ista ii romanu
Atentie! E o mare prostie, nu intrati! In Ungaria a fost o mare galiba, oameni nu au primit bani,numai cateva luni…
hai sa vedem peste 6 luni pe vajnicii aparatori ai acestui sistem. eu nu a-s pune odata pe masina mea asa ceva si nu as da banii din mana pe povesti.
asa ca spor la treaba pt toti si daca o sa luati tzeapa sa nu ziceti ca nu ati fost avertizati.
Eu nici nu as lucra la asa o firma, pe urma sa ma injure lumea fiindca am luat un salar, dealtfel muncit.
Patronu pleaca cu banii iar angajatii trag ponoasele…
Numai sa nu veniti dupa bani lastat cu mana intinsa…ca eu nu vreau sa platesc din banii de taxe pentru fabulatiile voastre!
Bah uitativa in contract http://www.mobilspot.ro/contract.pdf
la punctu
6.3. În situaţia în care Intermediarul de Publicitate nu primeşte sufieciente
comenzi pentru reclame, el are dreptul de a suspenda derularea prezentului contract
pe o perioadă determinată sau nedeterminată – perioadă în care Purtătorul de
reclama nu beneficiază de plata tarifului.
Pana nam citit asta credeam ca e buna oferta .. dar asa :)) oricand poate sa te taie ..
cica se lauda ca au precontracte cu firme serioase… cand am sa vad o
mare… si mah refer la mare
si serioasa firma nu una rasarita dupa ploaie ca au reclame prin ei… atunci… abia atunci mah voi gandi daca e rentabil sa merg pe mana lor… pana atunci nici nu mah gandesc.sincer. cred ca mai bine stau banii TAI in buzunarul TAU nu in buzunarul LOR… pt ca din cate am impresia tuh vei regreta in cele din urma si nu ei. ziaristi sau ce sunteti de la bihon. terminati dreq cu prostiile astea… aiuritzi pur si simplu lumea de cap, saturati`va
odata de dat cu presupusu
si aduceti dovezi in ceea
ce spuneti… sau mah apuc si eu sa fac un ziar
si incep sa dau cu presupusu daca noi existam sau nu…daca portocala e neagra sau albastra…doar sa vand un ziar. nu o mai da`ti ca voi sunteti aia destepti … dovezi pur si simplu dovezi ca tot ce se intampla e o escrocherie. macar incercati? bafta allz.
PS: mai e o firma exact la fel in cluj si satu`mare din cate am retinut eu… despre aia nici o vorba?
CITITI CU MARE ATENTIE AICI SAU LA EI PE SITE. ASTA E CEA MAI PUTUROASA SI MAI PROASTA RECLAMA MASCATA PE CARE AM AVUT “ONOAREA” SA O CITESC.
AU VENIT FAT`FRUMOSII PE CAI ALBI SA TE DUCA IN TARA LUI PITICOT. VAI VAI.
Clientii au posibilitatea, de a realiza venituri din aceasta afacere , asteptand chiar intr-o intersectie , usurandu-si astfel sarcinile achitarii ratei lunare a vehicolului. Cu acest scop a pornit S.C. MobilSpot s.r.l. in Romania.
Ca perspective isi propune sa-si dezvolte activitatea cu noi posibilitati. Proiectul ” masina noua ” se adreseaza acelor clienti , care doresc sa-si cumpere o masina noua. In cazul achizitionarii unui vehicol prin intermediul societatii noastre, pe langa conditiile avantajoase oferite de noi, isi pot castiga chiar totala contravaloare a ratei lunare afferent creditului cu care s-a cumparat vehicolul.
Prin largirea continua a numarului de clienti , precum si prin modurile sporite de garantare oferite de noi, societatea noastra a ajuns sa fie recunoscuta pe plan national si datorita acestui fapt, sa fie contactat din toate punctele tarii.
imi vine sa rad de voi fraierilor care ati muscato.cum dracu va vine sa credeti ca cineva iti ofera bani dea moaca sa-ti platesti tu ratele la masina.in primul rand trebe sa fii nebun sa dai din buzunar 730 de euroi sa faci reclama la bozgoru ala din ungaria dupa care umbla ungurii cu topoare sa-l omoare ca nu le da banii.intradevar joc piramida
unde mai trebuie sa dai atatia bani pentru contract si de ce se cer acesti bani?
Ei au nevoie de masina mea pentru reclama sau eu de ei sa-mi dea banii inapoi?
baietii: cine este de acord sa ma imprumute cu ceva cash (no limits , accept si maruntis, ce dreq doar se aduna) cu conditia sa-i returnez inapoi in rate care nu vor depasi sigur valoarea contractului. in acest fel este facut contractul si nu poate intervenii nimeni pentru ca nu va obligat nimeni sa semnati , nu ?
inchiriez spatiu publicitar pe toata masina (ca la coca-cola o fac) cu 1000 euro pe luna. Doritori? lasa-ti un numar de fax si va sun eu pe mobil
Ei,Ce ziceti?
Caritas Oradea:
Ma caq in oala ta cu galuste si te bag in pi_Z_da matii in tot acelasi timp. Iti dai tu seama dice.
Hi,
Én nem kötnék velük szerződést a helyetekben (a mi példánkból kiindulva).
TEE, Budapest