În domeniul transporturilor, resursele umane sunt o adevărată problemă. Există însă o modalitate de a rezolva problema lipsei frecvente de şoferi de camion… prin reducerea distanţelor pe care conduc şoferii.
Circa 100 de persoane, reprezentanți ai agenților de expediere și ai companiilor de logistică și din alte industrii românești au asistat marţi, 1 octombrie, la o demonstraţie practică de transbordare de pe şosea pe calea ferată.
Avantaje
Avantajele acestui sistem de transport sunt multiple. De exemplu, pentru transportul a 2.000 de tone de marfă ar fi nevoie de 80 de şoferi. În cazul transportului pe calea ferată sunt necesari doi conductori de tren. Timpul de transport pe ruta Oradea – Regiunea Rhin-Ruhr (1.550 km) se reduce de la 60 de ore la 48 de ore. Nu în ultimul rând se reduc emisiile de dioxid de carbon CO2 de la 136 de tone la 2 tone.
Trimite articolul
XCu cat v-o platit pisatii de la Transmec pentru reclama asta mascata?
Cu camionul, 1550 km se parcurg in doua programe adica condus 10 ore, pauza 9 ore si iar condus 10 ore deci sub 30 ore. Oricum pana in regiunile Rhin- Ruhr nu sunt mai mult de 1400 km din Oradea. (Ruhr 1420 km si Rhin 1230km). Emisiile de carbon intereseaza pe sfantul petrea sa fim onesti. Si ar trebui sa ne bucuram ca platim doar 2 oameni in loc de 80? Soferii sa mearga pe comunitate, asa-i? De ce sa ii sustinem cu salarii corecte la noi in tara?
intr-adevar, Transmec este printre “pionerii” acestui tip de transport in Oradea.
Cat de penibili poti fi, Dan Birta ?
toate tirurile pe distantele lungi ar trebui trasportate cu trenul, tirurile provoaca multe accidente si degradeaza drumurile.