Prima întâlnire cu
ziariştii a avut loc la sensul giratoriu
aflat la intersecţia străzii Podului cu
bulevardul Ştefan cel Mare. Aici Radu
Berceanu a lansat o serie de idei critice la
adresa administraţiei trecute care a făcut
planurile pentru reabilitarea centurii oraşului.
“Dacă se făcea planul pentru
două benzi şi nu patru atunci se circula la
acest moment mult mai fluent, iar celelalte două
benzi puteau fi adăugate ulterior”,
a declarat Radu Berceanu, în
faţa ziariştilor şi a
reprezentanţilor administraţiei locale.
De altfel, in fata ziaristilor,
ministrul nu a agreat nici ideea
lansata de primarul Bolojan ca
ministerul pe care il conduce sa cedeze in favoarea
primariei un tronson din centura pentru modernizarea
caruia municipalitatea oradeana ar dori sa se imprumute
cu 10 milioane de euro. Berceanu
considera ca o asemenea solutie ar complica si mai mult
situatia in care se afla Soseaua de Centura.
În acelaşi context patronul firmei
Selina, cea care se ocupă de
realizarea centurii, a făcut o prezentare a
stadiului lucrărilor şi a etapelor imediat
următoare. Înainte de a pleca spre
următoare destinaţie
Berceanu a desfiinţat ideea
construirii unui drum express între
Oradea si Arad,
catalogând ideea “ca una lansată
aiurea doar aşa să
fie”.Ministrul
transporturilor mai are programată o
vizită pe şantierul Bechtel
de la Suplacul de Barcău, pentru
a inspecta stadiul lurărilor.
Dupa inspectarea centurii, Berceanu
s-a deplasat catre santierul Bechtel
din nordul judetului pentru a vedea ce se intampla cu
Autostrada Transilvaniei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!