Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, pare să se fi îndrăgostit de ritmul de lucru pe care Selina – Trameco îl are pe ciotul de autostradă între Biharia și Borș, parte a autostrăzii A3. Cu toate că joi noaptea a făcut a treia vizită în ultimele patru luni pe tronsonul de numai 5,35 kilometri, și chiar dacă nu mai contenește cu laudele la adresa constructorului orădean, Cuc nu pare un ministru curajos. Deși perorează despre necesitatea încurajării constructorilor români, care lucrează bine, spre deosebire de unii antreprenori străini „ce vin doar cu laptopuri și mape”, Cuc ezită să semneze cu Selina – Trameco acel contract pentru lotul 3C2 Biharia – Chiribiș, în continuarea lotului aflat azi în execuție. Se pare că nimeni în țara românească nu poate opri gigantul austriac Strabag să conteste la infinit adjudecarea licitației, emisă încă din octombrie 2018!
În acest context, CNAIR și ministrul Cuc nu își asumă responsabilitatea de a semna cu firma orădeană ce a adjudecat licitația. Plus că, între timp, prețurile la materiale și la manoperă au crescut exponențial, iar acestea vor trebui revizuite.
Dincolo de promisiunea neonorată pentru un OUG care să dea mână liberă guvernanților în asemenea situații, ministrul Cuc nu vine cu nimic.
Nici măcar contractul pentru lotul 3C3 Chiribiș – Suplacu de Barcău nu se semnează, deși acesta nu este contestat. Sunt informații că asocierea care și-a adjudecat licitația, condusă de Construcții SA, are probleme mari de capacitate financiară. Însă CNAIR rămâne încremenită. Între timp, anii trec și infrastructura rutieră din țara noastră rămâne într-o stare jalnică, în ciuda creșterii economice susținute, datorată exclusiv mediului privat, care, în loc să fie susținut, e mai mereu căpușat de guvernanți.
Ministrul Transporturilor – vizită nocturnă pe șantierul autostrăzii. Cuc laudă Trameco!
Șantierul autostrăzii A3 Biharia – Borș se apropie de asfalt!
Trimite articolul
XEi, fiti cuminti ca nu vine el degeaba pe aici, asa facea acu cativa ani si blonda, ea venea si se caza doar la Felix, constructorii treceau in pelerinaj pe la ea! De ce oare?
Dn.Corpas,pai cum sta treaba?Acu ceva vreme spuneai ca(sic!) Cucu e un ministru curajos…..
Muștele se aduna la căcat…
Sãgeata constructoare beata.
Nici cum nu-i bine. Daca au facut astia ceva, ii doar un ciot. Dar demonstreaza ca se poate. Ciot cu ciot se adună ceva. Mai davă ….
Noaptea ca hoții…
Din moment ce doar pe ciotul asta se lucreaza unde sa mearga altundeva?
Hai ma mai lasa polemica ! autostrada a cea de 5 km e o noua bataie de joc la adresa ardelenilor !!! Este un iaca poola Marioara din moment ce nu se aude nici un fas de vreun punct de trecere a frontierei, va putea fi folosita de tarani sa ajunga mai usor cu tractoarele pe camp !!! Ce draq credeti??? Ca Romania va fi acceptata in spatiul shengen pana la anu ??? File din povesti !!! Asta e doar o momeala electorala marca psd, poate mai pune cineva botul din Bihor dar administrat cu mare grija ca nu cumva sa fie si folosibil pentru Bihoreni si nu numai !!! MU13 psd !!! Alooo domnule Corpas, ar trebui sa te stabilest odata si pentru todeauna, ba lingi la pnl, ba la psd, ma mir ca de data asta nu ai gasit motive de a instiga la ura fata de maghiarii din zona… Sau e pe teava ceva incendiar ???
„Ciotul” ăsta va reprezenta în scurt timp legătura orașului cu întreaga rețea europeană de autostrăzi, dar pe „jornalist” îl mănâncă în talpă că n-are autostradă spre Micul Istanbul. Se pare că revizuirea priorităților nu-i punctul lui forte…