Hipermarket-ul este cel de-al treilea magazin remodelat sub marca Auchan din seria celor 20 de magazine Real preluate de la Metro Group. Transformarea magazinului a durat 18 zile şi a constat, pe de o parte în modificări tehnice şi comerciale. Suprafaţa de vânzare a fost reorganizată, iar confortul clienţilor îmbunătăţit. „Auchan Oradea îşi propune să fie specialistul alimentar de referinţă, prin gamele largi, prin calitatea produselor proaspete şi prin produsele locale şi târgurile şi acţiunile comerciale inovatoare”, a declarat Frederic Bellon, director de vânzări Auchan România.
Suprafaţa netă de vânzare a magazinului este de peste 6.000 mp dintre care 4.700 mp sunt ocupate cu produse food. „Auchan Oradea pune un accent deosebit pe prospeţime, calitate şi preţuri mici. În premieră pentru Oradea am dezvoltat un stand cu peste 300 de produse ungureşti”, a precizat Ciprian Ceala, directorul magazinului.
În domeniul nealimentar,Auchan Oradea a extins substanţial raioanele destinate copiilor şi bebeluşilor, parfumeria şi îngrijirea personală, dar şi cele destinate întreţinerii casei.
Auchan a preluat cei 212 ai Real 1, în plus mai angajând personal până la cifra de 301.
Viceprimarul Oradiei, Ovidiu Mureşan, a precizat că a făcut demersuri pentru ca societatea de transport local să reintroducă şi să extindă liniile de transport spre Auchan. Astfel, accesul orădenilor spre hipermarket se va facea acum prin trei linii de transport: 20, 21R şi 21N.
Citiți principiile noastre de moderare aici!