Fabrica orădeană Metalica SA a luat locul întâi la „Topul naţional al firmelor private din România”, ediţia XXIV. Evenimentul, organizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), concomitent cu „Târgul Serviciilor şi Produselor de Excelență pentru Întreprinderi”, a avut loc marţi, 25 octombrie, în cadrul hotelului JW Marriot din București. Partener al evenimentului a fost Ministerul Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri.
În cadrul manifestării au fost premiate 150 de societăţi comerciale, care s-au situat pe primele trei locuri în clasamentul general sau în clasamentul pe domenii de activitate. Metalica Oradea a câştigat locul I în Clasamentul Național pe Domenii de Activitate la categoria „Profit Brut”.
Invitaţi
La eveniment au fost prezent Premierul României – Dacian Cioloș, ministrul Muncii – Dragoș Pâslaru, ministrul Economiei – Costin Borc, ministrul Finanțelor – Anca Dragu şi Hans Klemm – ambasadorul SUA la București.
„Topul firmelor reprezintă o constantă, fiind cel mai vechi din acest domeniu. De-a lungul anilor, am acordat peste 16.000 de premii şi am avut 7.500 de firme participante. În acest an, firmele participante premiate realizează o cifră de afaceri cumulată de 10 miliarde de lei, un profit brut de peste un miliard de lei şi angajează peste 26.500 de oameni”, a precizat Florin Jianu, preşedintele CNIPMMR.
La rândul său, Dacian Cioloş, a subliniat că „IMM-urile reprezintă un pilon important în economia din România. Ei sunt cei care aduc banii la bugetul de stat, bani care asigură posibilitatea de a plăti pensile, asigură bugetul administrației și creează dimamica mediului de afaceri. Nu este suficient să avem creștere economică pe hârtie, ea trebuie sa fie simțită și de mediul de afaceri”.
Metalica SA a fost reprezentată la eveniment de o echipă condusă de directorul general adjunct – Octavian Horj. În discursul său, acesta s-a axat pe importanța sprijinirii mărcilor românești cu tradiție, ce ar trebui să redevină active importante ale economiei și să ajute la crearea de noi locuri de muncă.
Trebuie subliniat faptul că Metalica face performanţă fără capital străin şi specialişti din străinătate. Toate produsele fabricii sunt concepute şi fabricate exclusiv la Oradea.
Echipei Metalica i-a fost înmânat unul dintre cele 300 de steaguri tricolore, distribuite în cadrul evenimentului ca parte din campania de responsabilitate socială lansată de CNIPMMR – #ROMANIATRICOLORA.
Portivit lui Horj, steagul va fi arborat în cadrul fabricii din Oradea, iar conducerea societații și-a luat angajamentul să transmită provocarea #ROMANIATRICOLORA mai departe, către furnizori și colaboratori, ca parte dintr-un demers colectiv de susținere a industriei Românești.
Citiți principiile noastre de moderare aici!