O întâlnire inedită va avea loc vineri, 4 august, de la ora 18:00, în Parcul Muzeului Țării Crișurilor (Str. Armatei Române nr.1/A). „Tipografia de idei” | #hailamuzeu propune de această dată o poveste despre cum poţi să ajungi să transformi o pasiune într-o afacere de succes. Invitat este Marius Tunduc, co-fondator al Cest Pharma și președinte al Uniunii Naționale a Columbofililor din România – Columba. Intrarea la eveniment este gratuită.
[eadvert]
Participanții vor avea oportunitatea să se bucure de prezența unor porumbei campioni, alături de un moment special de lansare în direct a unor exemplare a căror sosire va fi transmisă live. În adrul întâlnirii va avea loc şi o prezentare a cafelei, susținută de partenerii proiectului cultural, cei de la Mr. Bean.
Marius Tunduc, în calitate de Președinte al UNCR – Columba, este considerat unul dintre artizanii transformării sportului columbofil românesc într-un exemplu demn de urmat în Europa Centrală și chiar în țări cu tradiție columbofilă din Vest. Marius Tunduc a reușit să amplaseze România pe harta internațională a columbofiliei, un exemplu în acest sens fiind organizarea, în vara anului 2022, a Olimpiadei Columbofile la Oradea, eveniment ce a demonstrat capacitatea țării noastre de a fi gazda unui asemenea moment de importanță globală în lumea columbofilă.
Pornind de la pasiunea sa pentru porumbei, Marius Tunduc a pus bazele CEST Pharma, o companie de renume specializată în furnizarea de soluții nutritive de înaltă calitate pentru aceste păsări remarcabile. Numele companiei, „CEST,” este alcătuit din primele litere ale numelor copiilor soților Tunduc: Claudiu, Eduard, Sofia și Tania. Acest nume simbolizează valorile familiei și reflectă misiunea companiei de a contribui la crearea unei lumi mai bune, în care calitatea și bucuria să fie omniprezente.
Evenimentul este organizat de Muzeul Țării Crișurilor Oradea – Complex Muzeal împreună cu Biblioteca Județeană „Gheorghe Șincai” Bihor, Centrul de Cultură al Județului Bihor și Armonix Centru Educațional SRL și în parteneriat cu Consiliul Județean Bihor și Primăria Municipiului Oradea, alături de partenerii privați Mr. Bean, Bers Nova și D&C Oradea. Acesta face parte din proiectul cultural estival „Tipografia de idei” | #hailamuzeu , fiind implementat în cadrul Programului Interreg România-Ungaria ROHU446 și finanțat de Uniunea Europeană, prin Fondul European de Dezvoltare Regională și cofinanțat de statele partenere în program, România și Ungaria.
Trimite articolul
XSper ca a platit pentru reclama asta. Este omul care a vandut columbofilia si s-a vandut si el,incalcand toate regulamentele pentru bani.