În perioada 3-15 mai sunt promovate produsele cosmetice româneşti. În acest interval întreaga gamă de produse este oferită spre vânzare la preţuri de producători, beneficiind de sampling şi asistenţă specializată din partea firmelor. „Am încercat să identificăm cât mai bine produsele româneşti etichetând ambalajele cu însemne specifice ţării noastre”, a concluzionat Marian Cibu.
Începând din 17 mai şi până pe 31 mai vor fi promovate brandurile de îmbrăcăminte pentru femei şi bărbaţi. Expoziţia cu vânzare a acestor produse va fi organizată la etajul trei al magazinului într-o locaţie nouă, în extinderea magazinului.
Reprezentanţii supermarketului spun că prin această campanie se doreşte familiarizarea clienţilor cu faptul că încă se mai produce în România, că încă acestea sunt produse de calitate şi bine apreciate. „Producătorii români fac eforturi mari pentru a da o altă înfăţişare produselor, investesc în studii de piaţă şi în campanii de marketing, iar noi încercăm să-i ajutăm prim promovare”, a spus Marian Cibu.
Paralel cu această expoziţie în cadrul magazinului sunt difuzate spoturi publicitare cu prezentarea produselor.
Dan Birta
Citiți principiile noastre de moderare aici!