Asociația Pro Infrastructură cere Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) urgentarea licitației pentru găsirea unui nou constructor pentru tronsonul Biharia – Chiribiș de pe A3 (Autostrada Transilvania).
Porțiunea de autostradă de pe teritoriul județului Bihor avea termen de finalizare august 2022, însă din cauza unor neînțelegeri apărute între constructorul Trameco (Grupul Selina) și CNAIR, contractul a fost reziliat după 17 luni de la semnare, perioadă în care constructorul a făcut doar organizarea de șantier.
„Solicităm oficialilor din Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere să urgenteze procedurile de relansare a licitației astfel încât să avem o șansă de a circula pe cei 28,55 kilometri ai tronsonului Biharia-Chiribiș la 21 (douăzeci ȘI UNU!) de ani de la prima cupă de excavator dată de Bechtel în 2004, având în vedere că anteriorul contract a fost de 2 ani de proiectare și execuție, iar o licitație derulată de CNAIR durează, cu foarte puține excepții, cel puțin un an de zile”, solicită cei de la Pro Infrastructură.
ONG-ul, care monitorizează proiectele majore de infrastructură de transport, a demarat joi o nouă inițiativă, intitulată #MaratonulRutier Oradea-Iași, în care autostrăzile A3 și A8 sunt luate la control. „Pornim la drum într-o nouă inițiativă marca API prin care trecem în revistă stadiul fiecărui proiect rămas de construit pe culoarele de tranzit majore. În (aproape) fiecare zi vom scrie un comunicat, luând la rând și la bani mărunți blocajele și soluțiile. Astăzi primul episod: #AutostradaTransilvania Biharia-Chiribiș”, au scris cei de la Asociația Pro Infrastructură pe pagina de Facebook.
Trimite articolul
XDar de ce nu va luati de Suplacu de Barcau – Chiribis care are declarat un castigator (Erbasu) si este realizat in proportie de aprox. 50%. Este contestat de catre cei din grupul Selina si in mod normal nu ar mai trebui sa se ia in considerare din moment ce i s-a reziliat contractul pe celalalt sector din Bihor din vina lor.
-
urmeaza maine, stai linistit 🙂 scrie si in articol la ultimul paragraf, in fiecare zi o sa fie translatata o subsectiune, deci maine o sa vine intrebarea ironica, ca daca a fost exclusa pe Selina grup de la toate licitatiile, atunci contestatia pusa fata de Erbasu de ce nu e automat respinsa 🙂
Sunt sigur că va fi atribuit unei firme de casă, cu un preț mai mare de cât a cerut Selina,la renegociere , este de urmărit!!
-
Pai Selina a sublicitata, ca sa ceara pe urma majorari cu 50% a pretului cu care a castigat licitatia. Fara sa mai pun la socoteala anii pierduti din cauza ei. Sper sa nu mai aud de aceasta firma ca mai construieste ceva pe aici.
-
vorbesti prostii alex, trameco a mers la licitatie sub pretul de pornire ca sa fie sigura ca prinde lucrarea dupa care a santajat cnair sa obtina o majorare de 40%, asa ca nu le lua apararea la santajisti, dar n-a tinut figura, ei ar trebui exclusi de la toate licitatiile din bani publici.
Sunt sigur că va fi atribuit unei firme de casă, cu un preț mai mare de cât a cerut Selina, la renegociere este de urmărit!!
-
Și Selina nu e firmă de casă? Bancul zilei…Ce să urmărești? Dar nu ajung decenii cu Don Benny?
asociatia asta a lui drula face altceva decat sa crtitice si sa comenteze? hai mereti in pla, ca daca ajungeti la butoane habar nu aveti sa le apasati