Bihorenii care doresc să plece în vacanță sau ]n concediu pe litoralul românesc cu trenul vor avea la dispoziție, începând cu 25 iunie, trenul IR 1932 Oradea – Mangalia, „Mangalianul”, cu mai este denumit. Trenul va pleca din Oradea la ora 16:22 și va ajunge la Mangalia la ora 9:46.
[eadvert]
Similarul lui, IR 1931 Mangalia – Oradea, va pleca din Mangalia la ora 16:00 și va ajunge la Oradea la ora 9:17.
Cât costă un bilet
Un bilet pe ruta Oradea – Mangalia costă 124 de lei la clasa a II-a și 177,55 de lei la clasa I pentru un adult. La cușetă de patru paturi, un bilet va costa 175,10 lei, iar la cușetă de șase paturi – 160,10 lei. La vagon de dormit cu două paturi, un bilet va costa 253,65 de lei, iar la vagon de dormit cu un pat – 333,65 de lei. Pentru copii, prețurile biletelor sunt de 50% din cele ale unui adult, iar pentru elevi se plătesc doar suplimentele. Pentru achiziția cu anticipație sau dus – întors se aplică diferite reduceri.
„Trenurile Soarelui”
CFR Călători a lansat începând cu data de 11/12 iunie 2021 programul estival de transport „Trenurile Soarelui”. Până la data de 5/6 septembrie, turiștii vor avea la dispoziție 40 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de la Marea Neagră și cu Delta Dunării.
Pentru ca toate regiunile ţării să poată fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc, CFR Călători a pregătit un program variat care constă fie în prelungirea spre Mangalia – din 11/12 iunie – a circulației unor trenuri care aveau ca destinație finală București Nord, fie prin introducerea – din 25/26 iunie – de noi trenuri ce au ca destinație exclusivă litoralul Mării Negre și Delta Dunării.
Astfel din 25/26 iunie, 38 trenuri directe (19 dus/19 întors) și ramurile aferente care pornesc din principalele orașe, vor avea ca destinație sau plecare litoralul românesc, din care 18 trenuri (9 dus/9 întors) au ca destinație sau plecare Mangalia. Alte 32 de trenuri (16 dus/16 întors) vor asigura legătura capitalei cu litoralul și retur (12 perechi din București Nord, 3 perechi din București Băneasa, 1 pereche din București Obor).
Pentru călătoria în Delta Dunării, din 12 iunie 2021, trenurile RE 8007/RE 8653 și RE 8658/ RE 8008 vor asigura zilnic, pe întreaga durată a sezonului, legătura directă București Nord – Tulcea Oraș și retur. De asemenea, în fiecare zi, 4 trenuri (2 dus/2 întors) vor continua să circule între Medgidia și Tulcea.
Toate trenurile InterRegio estivale sunt dotate cu prize pentru a încărca bateria laptop-ului sau a telefonului mobil și instalații de climatizare, majoritatea vagoanelor fiind modernizate (reconstruite integral) în anul 2020, și chiar în 2021. Trenurile de lung parcurs au în compunere vagoane de dormit și cușetă.
Biletele pot fi achiziționate cu o anticipație de 20 zile, de pe următoarele canale: online de pe cfrcalatori.ro; de la automatele de vânzare bilete din gări; direct de la casele de bilete din gări și distribuitori autorizați (agenții de turism).
Trimite articolul
X17 ore si 20 de minute! Pe vremuri pleca de la Satu Mare. Ma gandesc daca ai fi avut fantezia sau mai degraba masochismul de traversa tara cu trenul. Mai degraba avion pana la Bucuresti apoi tren, daca nu se redeschide cursa charter pana la M Kogalniceanu. Mai scump, clar, dar nu petreci 35 ore pe tren tur-retur
Acum 30 ani, de la Oradea la Mangalia faceai 12 ore, de la Timisoara la Mangalia faceai 10. Intram si noi in secolul 21 idiotilor sau ne intoarcem la secolul 19? Macar avem prize sa ne incarcam laptopul, jucam si noi solitaire ca de semnal de telefon / internet nici nu poate fi vorba inca vre-o 50 ani.