TAROM a decis să suplimenteze cursele din timpul săptămânii. Astfel, din 2 martie 2020, în loc de două curse zilnice, vor fi trei curse zilnice, tur-retur, între Capitală și Oradea – cel mai frumos oraș din vestul țării.
TAROM va introduce, astfel, o rută de după-amiază.
Directorul interimar de la Aeroport, Dan Bălăcel, a confirmat faptul că a purtat discuții cu TAROM, în acest sens, dar așteaptă o confirmare oficială. „Am discutat cu ei, văd că au pus bilete la vânzare, dar eu nu am primit nicio adresă specială. Aștept să primesc programarea oficială în sistem, și atunci vă pot da confirmarea. Sper să o primim până mâine”, a declarat Dan Bălăcel, pentru JURNAL BIHOREAN & BIHON.RO.
Noua rută luni – vineri ar urma să decoleze de la București (OTP) la ora 12:20, cu aterizare la 13:45, la Oradea. Apoi, decolarea de la Oradea este prevăzută pentru ora 14:10, cu aterizare la București, la ora 15:30, scrie boardingpass.ro. În schimb, ziua de sâmbătă rămâne fără zbor pe ruta Oradea – București, iar duminică va rămâne un singur zbor, cel de seară (OTP 18:55 – 20:20 OMR; OMR 20:45 – 22:05 OTP).
Discuții și pentru curse externe
Dan Bălăcel confirmă faptul că în urmă cu două săptămâni a discutat, în Capitală, cu companiile aeriene. Președintele CA, Bimbo – Szuhai Tibor, spunea la acea vreme că Bălăcel discută cu TAROM și Blue Air. „Am avut mai multe discuții. Inclusiv pentru zboruri, precum și pentru zborul de Constanța. Sigur că trebuie ca cele discutate să fie aprobate și de Consiliul Director (de la TAROM – n.red.). Din câte am observat, sunt dispuși la colaborare, să vedem și ce aeronave vor achiziționa”, ne-a declarat directorul interimar Dan Bălăcel. Acesta a preluat de la Gheorghe Pașc atribuțiunile de manager, cu titlu interimar, în 2 septembrie și le va putea exercita pe o perioadă de maximum șase luni. Răstimp în care Aeroportul Oradea ar trebui să aibă atât un nou director general plin, cu concurs, cât și un nou Consiliu de Administrație.
Ițele politice încurcă Aeroportul
Deocamdată, situația este extrem de neclară, la nivelul managementului, cu implicații politice severe. Rămâne de văzut ce se întâmplă atât cu concursul de selecție a noului manager, cât și în privința formării noului Consiliu de Administrație, după ce membrii CA-ului revocat de Consiliul Județean s-au adresat prefectului, cerând să suspende Hotărârea luată de plenul Consiliului Județean, cu o majoritate formată din voturile PNL și ALDE.
Potrivit președintelui CA în exercițiu, Bimbo Tibor, doar Primăria Oradea, APTOR și ADLO – Parcuri Industriale Oradea au refuzat să facă parte din super-comisia de 11 membri, cerută de președintele Pasztor, pentru selecția noului manager de la Aeroport. „Mai departe, să vedem cine se va ocupa. Cineva va trebui să formeze și să continue cu procedura de selecție pentru directorul general. Acel cineva, până în momentul de față, nu vă pot spune cine va fi. Trebuie să vedem ce se va întâmpla cu Hotărârea. Eu nu am o problemă și sunt de acord să o respect (chit că Bimbo a semnat cererea pentru suspendarea ei, de către prefect – n.red.). Cel mai important este să avem un director general, care să se ocupe de tot. Să îl avem până în decembrie, să avem o comisie de largă răspândire, pentru că trece timpul și vin negocierile pentru următorul orar de zbor (pentru 2020 – n.red.)”, ne declară Bimbo.
Primăria Oradea refuză să intre în jocul tandemului Pasztor – Bimbo, la Aeroport!
Membrii CA-ului de la Aeroport, revocat de Consiliul Județean, nu se lasă duși ușor!
Trimite articolul
XSi scrie ca e INTERNATIONAL……
Vai s-amar de tara asta. Oamenii sunt de vina, ignoranta si lipsa de educatie au facut posibila aceasta coruptie si hotie fara sfarsit.
Baga-mi-as falusul in el aeropont!!!!nu sunt curse la care sa cumperi bilet,dar tot sunt obligat sa aud zilnic zgomot de decolare si aterizare macar 2-3ori.netrebnicilor ,pulamea ,nu se poate sa le spuneti la piloti sa- si faca damblaua cu aterizarile si decolatiunile din partea cealalta?luale-a-sh in pula aparate de zbor
Ai scris bine prima data OMR, era greu sa scrii și a doua oară? Vezi OMP… Nu există așa ceva.
Dincolo de Carpați sunt altfel oamenii… Obraznici, agresivi și votează cu ciuma roșie…
Așa că e o altă țară, dacă e o altă țară… înseamnă că e zbor internațional…
vai ce bucurie, curse internationale la bucuresti
da, o fi fiind Internaţional! însă doar dpdv a intereselor CA al Aeroportului Oradea şi cel al conducerii CJ Bihor… care a transformat interesele orădenilor şi dezvoltarea Bihorului într-un SAFARI – ZOO, pe model unguresc! Adică ce-i al vostru e mai mult al nostru, iar cei al nostru este doar al nostru. Nici nu ştiu dacă merită UDMR şî PSD ceva atenţie de la neamul românesc. Poate doar o trezire la realitate… şi să nu se mai îmbete/amăgească cu apă chioară! dacă n-ai cu cine, n-ai şi pace! Să ne vedem de drum, zic! de 30 de ani, ar cam fi timpul. mimarea interesului comun şi vrăjellie jocului aşa-zis democratic să-l lăsăm celor cu prea mult timp şi bani! Pentru că noi, românii, avem o ţară de pus pe şinele bune, robuste şi de încredere… e timpul.
Ba astia sunt batuti in cap ,noi strigam pentru curse internationale ,ce nu inteleg astia,auzi PSD,conduceri,nimic in cap
“Negociaza” cu Blue Air si Tarom…primii nu prea mai au “pasari” in dotare,astialalti cica si-aduc de cele cu aripi “scurte”,ce nu prea pot zbura international.
Zboruri Extreme Oradea-Bergamo de cand vor fi?
Ummm…yay?
ca aeroportului trebuie demis si inlocuit cu profesionisti fara implicare politica , ar trebui limitata prin legi implicarea politica, paguboasa de cele mai multe ori care isi planteaza derbedeii si incompetentii din partide la conducerea institutiilor publice centrale si locale.
Reasfaltarea sau nu a aleilor, introducerea sau nu a curselor, acolo toate bune si frumoase….fara stres, angajatii jubileaza, se fotografiaza nestingheritica si cum ar freca menta toata ziua….sau chiar asa o fi.(vedeti FB aerop.int. OR) 🙂 si aia care zic ca is angajati de acolo….
Reintroduceti curs de 06:30 dimineata, aveai timp sa-ti rezolvi problemele in Bucuretsi si sa te intorci in aceeeasi zi. Asa, iei drumul Clujului cu noaptea in cap. Oare de ce s-a scos acea cursa si de ce nu se face lobby pt reintroducerea ei?
Pretul ramine cel de Oradea (umflat) sau ne aliniem si noi la pret cu Satu Mare, Cluj sau Timisoara?
Mai nou am inteles ca lumea prefera sa mearga de la Timisoara sau Cluj cu avionul la Bucuresti.
dumbo a plecat inapoi la zoo, pista este libera
Or sa suplimenteze cursele, cu avioane mici, în care îți bubuie capul până la București, din cauza zgomotului bineinteles.
Si cu preturi enorme la bilete.