Panourile fono-absorbante, care vor proteja și vor asigura confortul locuitorilor cartierului Europa, au fost instalate.
[eadvert]
„De asemenea, s-a realizat și turnarea stratului final de asfalt pe benzile de ocolire. În prezent se lucrează la ultimele marcaje laterale ale pasajului. Construit de Primăria Oradea, prin Direcția Tehnică, în imediata vecinătate a Pieţei 100, pasajul suprateran a fost executat de-a lungul şoselei de centură a municipiului, de o parte și de alta a străzii Universității”, transmite Primăria Oradea, printr-un comunicat de presă.
Lungimea rampelor de peste 470m
Are trei deschideri de 24 m și o lungime de 72 m, lungimea totală a rampelor fiind de 473 m. Lucrările sunt executate de către firma SC Porr Construct SRL și au demarat în octombrie 2019, iar valoarea contractului de lucrări este de 30.103.485,75 lei (fără TVA). Pasajul Universității este cel de-al treilea de acest tip, realizat de municipalitate pe şoseaua de centură a Oradiei, alături de pasajele din dreptul DN76 şi DN79.
Trimite articolul
XRamane de vazut cate accidente vor fi din cauza ca pe centura limita de viteza e 90km/h si rampa care duce spre sensul giratoriu de una singa banda, nu ca la celelalte 2 unde sunt 2 benzi si acolo, e atat de stramta ca abia incapa acolo un camion. Pana acuma au circulat acolo cu limitare de viteza, dar banda tot atat de stramp a ramas si acuma cand totul va reveni la normala, adita 90km/h….
-
Accidentele o sa fie pe pasaj , mai ales cand o sa fie ud, o sa vedeti ca la prima ploaie o sa fie un pilot care o sa loveasca parapetii.
Pasajul este in curba si inclinata , iar daca ai viteza mai mare , imediat derapezi daca nu este atent.
Aviz amatorilor dabemweuri…-
si inainte erau accidente la greu cu toate ca trebuia franat ca era sensul, acum vor baga pedala la podea stiind ca nu trebuie franat.
-
nu e primul pasaj pe centura in curba. iar citim in globul de cristal?
-
celalalt nu e dupa o linie dreapta e intre 2 sensuri giratorii unde de abia reusesti sa accelerezi sa poti urca. Mai termina cu limbile date in cur. Stii bine ca cel de Metro nu e ca si asta dupa o portiune de 2 km de linie dreapta, hai ca nu suntem prosti cum ne crezi tu si Bolo cum va prosteste pe toate maimutele din oras
-
:))))
-
-
-
Adrenalina nu mai este linã.
-
Bun,si care ar fi fost solutia ideala dupa parerea ta? Sa nu fi facut nimic?…unde si asa sa intamplat accidente mortale?…sa nu zici ca ai vrea limitator de viteza pe un drum de centura…ori care ar fi solutia? Un indicator de 50 km/h…care nici dracu nu l-ar lua in considerare?…deci sincer…nu inteleg care ar fi solutia pt tine…daca se face cv de ce se face…daca nu de ce nu?…deci…serios acuma
-
nu stiu, 2 benzi pe sens si la intrare si iesire in/din centura din/spre sensul giratoriu, cum au facut si la celelalte 2 pasaje de genul?
Dupa un drum drept unde mult merg cu viteza mult peste 100km/h in curba intre parapeti sa te duci pe banda aceea strampta spre sens, sigur nu e sursa de accidente… Mai multi ca multi in ultima clipa din banda 2 (ca pe banda 1 numai fraierii circula) vrea sa iese din centura spre sensul giratoriu… Si da, au avut loc spre Piata 100 sa mai faca inca 2 benzi, una-una pe fiecare sens, acuma ca au facut drumul colector de la Leroy fix langa centura, nu mai au… deci nici n-au lasat loc pentru corectii… iar daca au vrut, intre Piata 100 si Leroy exista si acuma o zona unde a fost gandita Momaxul, deci incape acolo lejer 1000 de locuri de parcare… dar nu, facem totul fara cap si ieftin, ca aceea conteaza-
80 km/ h maxim la autoturism.
60 km/ h maxim la autotransport
-
-
24 m și o lungime de 72 m, lungimea totală a rampelor fiind de 473 m.
Si pentru aista ati platit 30.103.485,75 lei (fără TVA)?????
Tu-va in gura BoBiBeRon.
-
Tu cat la ce pret ai depus oferta ?
-
100 de lei pe ora. Ma-ta a acceptat-o.
-
Dar faimosul drum de legatura care porneste de acolo prin spate la Era pana in Aradului care trebuia inaugurat in octombrie ala cand va fi deschis?
Asteptam inceperea lucrarilor pe pasajul de la intersectia stefan cel mare cu centura, sau cumva stau prea multi votanti de la udmreu in zona :-))
Birta nem birta! :-)) and
-
Taranii cand vin in Oradea stiu doar ruta Centru Nufarul, spre Stefan, Oncea, Episcopia nu conteaza, Birta sta in Sanmartin, taranoiul de Bolojan stie doar Nufarul, turistii merg spre Felix, UDMR ul e dusmanul Betonatorului, asa ca se poate sta in coloana acolo mult si bine
Bai tot ce ati comentat deasupra e fie despre soferi idioti fie despre alte zone. Reveniti-va
Fain drumul, sa-l folosim fericiti.
-
E una din celebrele lucrari care corecteaza alta imbecilitate. Au mutat piata dincolo de centura, netrecandu-i marelui geniu chel vreodata prin cap ca asta va crea haos duminica pe centura. Rezulta minunatul pasaj de acum, pus banii cheltuiti pe el. Uraaa
-
Dar drumul prin spate pe la ERA, cel ce trebuia inaugurat de 6 luni, ala l-ai uitat? Pai orice proiect (lucrare) necesita refacere si adaugari dupa ce e gata ca atunci se vede ca s-a facut fara studiu, fara cap, doar cu capul Betonatorului atotstiutor zeul zeilor .
-
drumul aceea a fost facuta numai sa costa si mai mult lucrarea, o sa fie oricum folosita in weekend inclusiv pentru parcare de catre cei care merg la piata, ca parcare nici acuma nu au facut-o, iar asi vrea sa vad acele oameni la numar mai mare care o sa lasa masina in parcarea Auchan / Jumbo si o sa mearga 1km ocolind cartierul Europa, ca trotuar spre pasaj exista numai prin ocolire spre cimitir. Degeaba au zis ca o sa fie si un pasaj pietonal intre Auchan si Leroy, aceea a ramas in aer, probabil n-au gasit o firma de casa care face pasaje din fier, numai cu beton se ocupa fiecare.
-
-
da, dar nici pasajul asta nu o sa rezolva problema cu Piata Obor, cu o singura banda de iesire din centura strampta, fara o parcare normala unde incape macar 500 masini sa nu mai zic mai multe. Aceeasi coloana de sir de masini care vrea sa mearga la piata tot acolo o sa stea la pasajul pe Aradului, numai o sa fie o banda pe care ceilalti pot sa merg mai departe spre Nufarul, atata rezolva. Daca vrei sa mergi spre Universitatii / Ceyrat, ghinion, ca au facut numai o singura banda de iesire din centura, dute mai departe spre pasajul care e langa Dezma 2
-
dar nu stii mentalitatea lui Bolo sa fie , sa fie ieftin si mic, important e ca s-a facut, restul nu conteaza.
-
-
gurile puturoase ziceau ca va fi deschis cu multi ani intarziere. trageti-va cate o palma cei care va stiti prostaci hateri. si abea apoi raspundeti urat la mesajul meu.
-
cine vorbeste de termen aici, esti pe dinafara, trage-ti tu palme tie ca esti prost dropule
Se aude ca vrea sa mute Piata 100 in Episcopia. Acum o poate muta si dupa mai face si acolo vreo 2-3 pasaje si cai de acces. Di zvonuri asa e ca va fi mutata pana va dispare, ca nu-i place la Bolo genul asta de piete, trebuie neaparat lichidata. Hai Bolovane spune adevarul ca o vei muta cum se aude , pt blocuri ca e valoros terenul acum si este pasaj, asta e scopul .
-
si ce daca o muta? bine ca se face, macar aici se face ceva
-
Bai sarantocule, mai bine te-ai bucura ca poti ajunge mai usor la piata cu toata pulimea
Sa o desfiinteze, asa scapam de un cacat si de roitul mustelor-
Dar ce plm ma faci sarantoc bai coco? am spus ca se aude ca o muta in episcopia, ce legatura are asta cu fatul ca ma faci sarantoc. Analfabetul pulii care nu stii citit sa intelegi, mi se rupa de piata 100 ca nu am fost decat o data in ea, din partea mea poate fi si pe Marte, dar nu mi se pare normal dupa ce investesti in ea si pasaj, sa o muti iar.
-
Apropo pe pasajele din zona Grigorescu e limita de 5 tone pe pasaj, toata ziua vad bascule de 25 tone si tiruri de 40 tone trecand lejer pasajele. Cum vine asta? Politia nu are camere in zona, imediat ne trezim cu podul in cap si tirul peste noi. Alooo politia rutiera
-
Nu e din cauza tonajului limitarea .
Ci ca au fost niste smecheri prosti care au pus semnele alea ptr.ca sa ii faca pe soferii de camioane sa inteleaga ca nu e voie sa intre dincolo de Centura catre oras, ptr. ca ar fi zona cu restrictie de tonaj.
Dar smecherii care au pus semnul nu si-au adus aminte ca sunt nu stiu cate firme acolo !
Inclusiv OTL -ul !
Ca si autobuse vezi tu pe pod , nu numai camioane sau bascule.
Si acele autobuse sar de 20 tone ca greutate , tati !?
Autobaza AUTOCRISANA are sediul acolo , pe Atelierelor .
In curte la ei inca vreo 8 firme de transport care au parcarea si garajul.
Compania de Apa are ateliere si garaj tot acolo.
Deci cine pune indicatoare trebuie prima data sa gandeasca de unde intra in vigoare semnificatia indicatorului de interdictie, apoi “planteaza” tzevi cu tabla de interzicere in varf.
Podul a fost verificay prin testare cu peste 200 de tone , podul rezista din punct de vedere al constructiei . Mintea oamenilor e cu probleme.
Nu pui acces interzis sau limitat unde este o zona industriala . Sau pui sub el o tablita unde scrii …Cu exceptia riveranilor , ori alta unde publici Exceptand cine incarca sau descarca !
Ca asa e in tarile civilizate.
Asa e in Londra , chiar prin Centru .
La noi …. , NU !
Caci pina si-au facut toti case in Grigorescu “curgeau” basculele , trailerele cu excavatoare si betonierele pe strazi . Dupa ce casa lor a fost data in folosinta , NU mai vor sa auda sau sa vada bena de bascula.
Si se apuca de facut memorii la Primarie, la Politia Locala, etc …
Ca-s deranjati.
Ceilalti care acum constriesc sa …. suga chilotii.
Asa sunt toti taranii brusc emancipati. Taranii emancipati dar plini de datorii pe 25 – 30 de ani.
Cu drept de mostenire la copii asupra creditelor.
Felicitari Primariei!
-
idem pentru dealul ciuperca!
pe parapetii laterali din dreptul benzilor ocolitoare, de ce nu se pune plasa de protectie?
sau se asteapta pana cand cade ceva de pe pasaj si sparge parbrizul unuia de pe breteaua ocolitoare?
Doamne ajută, DOAMNE dă izbândă. Bine că sa terminat.
-
is curios duminica la piata unde se va parca ….
-
si un calduros Allah akbar!