Lucrările propriu-zise au început în cursul lunii octombrie 2014, prin realizarea celor patru bretele de legătură la girație, în cadrul cărora până în prezent s-au executat următoarele lucrări: la breteaua nr. 1, în cadrul sistemului rutier sunt realizate lucrările de săpătură în proporție de 80% precum și stratul de fundație din balast inclusive, în proporție de 60%, de asemenea la categoria de lucrări de scurgere a apelor rigolele carosabile sunt montate în proporție de 50%, iar armăturile pentru rigole în proporție de 70%.
Momentan se lucrează la stratul fundației din balast și la rigolele carosabile.
În ceea ce privește breteaua nr.2, în cadrul sistemului sunt realizate lucrările de săpătură 90% și stratul de fundație din balast în proporție de 70%. De asemenea, la categoria de lucrări: scurgerea apelor, rigolele carosabile sunt realizate în proporție de 70%, armături la rigole în proporție de 90%.
La breteaua nr. 3 sunt executate umpluturile în proporție de 30% și stratul de fundație din balast 10%.
La breteaua nr. 4 sunt executate umpluturile în proporție de 60%, precum și stratul de fundație din balast în proporție de 40%.
La scurgerea apelor rigolele carosabile sunt montate în proporție de 50%, iar armăturile aferente rigolelor în proporție de 60%.
Pentru pasajul superior sunt forate coloanele în vederea realizării fundaţiei infrastructurii acestuia.
În paralel cu lucrările menţionate se confecționează grinzile din beton pentru suprastructura pasajului.
Pasajul suprateran va avea o lungime de 226,30 metri și o lățime totală de 19,38 metri. Pasajul va avea 9 deschideri cu o lățime a părții carosabile de 14 metri și două benzi pe fiecare sens de mers.
Valoarea totală a proiectului este de 25.520.001,21 lei, din care contribuția Uniunii Europene este de 16.573.578,02 lei, contribuția Guvernului României este de 3.638.102,49 lei, iar contribuția Municipiului Oradea este de 5.308.320,70 lei.
O singură cale de acces către ERA Park
Citiți principiile noastre de moderare aici!