Potrivit constructorului, stadiul fizic al lucrării este de 40% la restul de executat și la 90% din totalul contractului. Termenul de finalizare la partea de structură rutieră este august 2021, iar finalizarea contractului este prevăzută pentru toamna acestui an.
„Ca tehnologie de așternere, fiind o succesiune de curbe, se folosește o tehnologie cu un sistem de transfer al mixturii, să se asigure continuitatea așternerii fără să se creeze un disconfort”, declară Traian Bulzan, șeful Secției Drumuri Naționale Oradea. Lucrările de reabilitare a DN 76 au început în iulie 2020. Sectorul cuprins între localitatea Vârfurile și Ștei este unul complex, de-a lungul drumului având loc alunecări de teren în ultimii ani.
[eadvert]
Pe lângă cei 33,31 km de drum național, lucrarea mai prevede: finalizarea reabilitării a 5 poduri; amenajarea a 5 parcări; amenajarea a 5 stații de autobuz; lucrări de colectare și evacuare a apelor; lucrări de susținere și consolidare a terasamentelor; lucrări de sprijinire; lucrări de sporire a capacității portante a terenului de fundare; lucrări hidrotehnice și lucrări de siguranța circulației.
Trimite articolul
XAdică dacă vreau să mă duc la Deva nu mai rămân cu mașina suspendată/deteriorată din cauza condițiilor vitrege de carosabil de pe pas? Știe cineva la sigur? Degeaba 90% stadiu, la noi mp aștept să prind porțțiuni de doar 10m lungime în care s-au întâmpinat dificultăți de stabilitate a solului și acolo să îmi rup mașina.