Fundația drumului și stratul de balast sunt realizate pe o lungime de 4 km, pe această porțiune pregătindu-se turnarea primului strat de asfalt. În aceste zile se lucrează la cele două poduri peste văile din zonă și la pasajul suprateran peste calea ferată Oradea-Cluj, la ieșirea din Oșorhei.
Sâmbătă, 9 septembrie, muncitorii au început să se monteze grinzile, în lungime de 34 de metri, la podul peste Valea Bonar. Săptămâna viitoare se va trece la realizarea armăturilor și la pregătirea pentru turnarea plăcii de beton. La începutul lunii octombrie se vor monta grinzile la podul peste Valea Tășad. Acesta este mai lung, având 3 deschideri.
Pasajul suprateren
La începutul lunii noiembrie se vor monta grinzile și la pasajul suprateran. În paralel cu aceste lucrări, se vor turna primele două straturi de asfalt pe toată lungimea centurii.
„Ne propunem ca până la sfârșitul acestui an să terminăm majoritatea lucrărilor. În primăvara anului viitor se va mai așterne și stratul de uzură. În luna mai, anul viitor, se va deschide circulația pe acest nou drum. Cei care circulă spre Cluj și cei care fac naveta spre Oradea vor câștiga minute bune la fiecare trecere prin Oșorhei, evitând blocajele în trafic pe care le vedem in prezent. Circulația prin Oșorhei va fi mai sigură, centura urmând să preia o parte din trafic. Cei care vin dinspre Vârciorog și Copăcel nu vor mai trece prin Oșorhei”, a scris Ilie Bolojan, președintele CJ Bihor pe pagina sa de Facebook.
[eadvert]
Citiți principiile noastre de moderare aici!