Primul are lungimea de 7,3 kilometri, începe din DN76, traversează Crișul Negru și Drumul Comunal 231, după care revine în DN76 printr-o curbă la dreapta.
Al doilea tronson are o lungime de 2 kilometri, înspre localitatea Delani. Aceasta va face legătura între primul sector al centurii și DJ 764 Beiuș – Roșia – Aleșd și va asigura accesul către Parcul Industrial Beiuș.
Mai multe detalii despre proiect
„Constructorii lucrează la suprabetonarea celor două viaducte și a celor trei pasaje supraterane de pe traseu, la montarea parapetelor pe viaducte, instalarea stâlpilor de iluminat public, iar pe unele tronsoane se toarnă asfaltul”, a transmis Consiliul Județean Bihor.
Constructorii din etapa I sunt Drum Asfalt, Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt, iar valoare contractului este 269.464.711,29 de lei, fără TVA.
Valoarea contractului este de 15.589.851,59 de lei, fără TVA, iar constructorii din etapa II sunt Drum Asfalt și Ile Viorel Construct.
Finanțarea este asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional de Infrastructură Mare 2014 – 2020, în parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Trimite articolul
XEra vorba ca in vara asta lucrarea este gata, se pare ca nu va fi, deoarece lucrarile sunt intarziate;