Au fost forați toți cei 496 de piloți necesari pentru construcția celor două poduri și a celor trei pasaje supraterane. Constructorul lucrează în prezent la elementele de structură.
[eadvert]
Lungimea traseului este de 7,33 de kilometri. Șoseaua va avea două benzi de circulație, câte una pe sens, iar profilul transversal cuprinde următoarele caracteristici: lățimea părții carosabile – 7 metri + supralărgiri, lățimea benzii de încadrare – 2 x 0,75 metri, lățimea acostamentului – 2 x 1,70 metri.
„În data de 2 februarie s-a semnat, la Beiuș, contractul cu Drum Asfalt (Lider), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt”, a transmis CJ Bihor printr-un comunicat de presă.
Valoarea contractului este de 269.464.711,29 lei, fără TVA. Durata de execuție a lucrărilor la proiectul de investiție „Varianta ocolitoare a Municipiului Beiuș” a fost stabilită la 18 luni, de la data emiterii ordinului de începere a acestora (17 februarie).
„Finanțarea este asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional de Infrastructură Mare 2014 – 2020, prin parteneriatul cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
În această lună vor începe lucrările la Etapa II a Centurii Beiuș. Acest tronson va avea o lungime de 2 kilometri, înspre localitatea Delani, și două benzi, câte una pe sens, din DN 76. Drumul va face legătura între Centura Beiuș și DJ 764 Beiuș – Roșia – Aleșd și va asigura accesul către viitorul Parc Industrial Beiuș. Asocierea de firme Drum Asfalt (Lider) și Ile Viorel Construct a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru etapa a II-a. Valoarea ofertei este de 14.678.561,20 lei fără TVA”, a mai precizat CJ Bihor.
Trimite articolul
XDaca era 80% era interesant de auzit asa e fix pix…..