Breteaua de legătură va permite evitarea sensului giratoriu aflat la ieșirea în oraș, în dreptul pasarelei peste DN79.
„Contractul de lucrări între Municipiul Oradea și asocierea formată din S.C. DRUMURI BIHOR S.A (lider de asociere/executant) și S.C. AQUACONS S.R.L (asociat/ proiectant) a fost semnat în data de 2 iulie 2019, iar ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în 25.11.2019. Termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor este 30.04.2020. Caracteristicile principale ale lucrării au prevăzut realizarea unui drum în lungime de 393,08 m, cu o lățime a părții carosabile de 3,50 m și o structură rutieră semirigidă de 80 cm; realizarea unui podeț transversal tip P2 cu lățimea de 2,00 m și lungimea 22,80 m, dar și zone verzi pe o suprafața totală de 3795,78 mp pe toată lungimea proiectată”, anunță municipalitatea.
Breteaua de legătură între Calea Aradului și Calea Sântandreiului are o lungime de aproximativ 400 de metri (393,08), cu o bandă de circulație și un singur sens. Breteaua este alcătuită din trei tronsoane distincte.
„Până în acest moment au fost realizate următoarele lucrări: săpătura; stratul din blocaj piatră spartă; podeț PD 2, cu lungimea de 22 m; montarea stâlpilor de iluminat public; montarea parapetului fonoabsorbant; montare parapet metalic; montarea gurilor de scurgere; așternerea stratului de balast; montare borduri; asfaltare și marcaje. În continuare se vor executa ultimele finisaje, după care lucrarea va fi recepționată. Viteza maxima cu care se va putea circula este de 30 km/h. Breteaua face practic legătura între Calea Aradului și drumul de centură (Calea Sântandreiului), având lungimea de 393,08 m, cu o bandă de circulație și un singur sens, fiind alcătuită din trei tronsoane distincte”, mai transmite municipalitatea.
Cele trei puncte din care este alcătuită breteaua de legătură:
– o bandă suplimentară adiacentă Căii Aradului cu lungimea de 70,00 m și lățimea de 3,50 m, care pornește imediat după intersecția cu str. Balogh Istvan;
– breteaua propriu-zisă cu lungimea de 180,00 m, lățimea de 3,50 m, orientată la circa 45 grade față de Calea Aradului și fată de Drumul de centură (Calea Sântandreiului);
– o bandă suplimentară adiacentă Drumului de centură (Calea Sântandreiului) cu lungimea de 143,00 m, lățimea de 3,50 m, din două sectoare: banda de accelerare cu lungimea de 83,00 m și sector de racordare cu lungimea de 60,00 m. De menționat, că a fost montat și un parapet fonoabsorbant de 3,00 m înălțime, pe o lungime de 245,00 m.
Trimite articolul
XBataie de joc, parca e trotuar
-
Cum ai vrea sa arate desteptule>
Nu e autostrada.
Se circula pe un sens acolo.-
si daca se defecteaza o masina acolo, desteptule, cum treci pe langa ea? unde ai mai vazut asa bretele de acces, si in zona borsului sunt de 2 ori mai late. Desteptule
-
NU este ca si cum s-ar bloca traficul daca o masina se defecteaza acolo. Poti sa mai mergi in continuare pe la sensul giratoriu. Aceasta banda a fost facuta sa fluidizeze circlatia. Ce sens avea sa faca doua benzi pe sens pentru cazurile in care se strica o masina?Costuri inutile. Dar tot timpul sunt destepti care sa comenteze orice s-ar face.
-
-
bai desteptule, ai mai vazut asa ceva unde este loc, cum sunt cele de pe centura si borsului, asa inguste sunt? ai umblat prin lume sa vezi o bretea de acces? aici de merge unul cu bicicleta in fata ta trebuie sa stai dupa el ca nu poti trece de el, desteptule
-
initial am crezut ca e pista pt biciclisti, la cat e de ingusta …
-
-
E pentru mașini, un singur sens, o singură bandă că să nu facă vitejii ” dublare” la intrarea în centură. Camioanele circulă pe centură.
-
si daca se strica o masina, cum treci pe langa ea? era loc destul sa o faca mai lata
-
-
Intr-adevar acea bretea, la prima vedere parca e trotuar. Daca ramane unu’in pana, sa vezi deranj.Acu’e bine ca se face si asta si e loc de mai bine, adica de largire ulterioara (daca-i loc).
Si trotuarul unde este?
Nu ai cum sa traversezi acel drum…
-
Nu stiu daca pe autostrazi sau drumuri expres exista trotuare, sa fim seriosi. Sunt locuri pana unde se poate merge pe jos, sunt locuri speciale de cele mai multe ori pasaje de trecere pietonala.
-
acolo in zona ar trebui otrecere pt accesul in zona magazinelor, ca nu toti au masina, si dincolo de centura e cartierul riviera si balcescu
-
putea sa o faca si mai ingusta, ca doar se pot inchide oglinzile la masina cat timp treci prin ea, si cu diferenta de bani ramasa pt cei 20cm mai expropria doua case in oras
NU MAI FACETZI NIMICA! DICE NU PUTEM FI MAI MULT CA REPUPLICA MODLOVA! NU INTELEG DE CE TREBUIE FACUTE CHESTII
Solicitam sa se construiasca pe aceasta bretea si un trotuar pentru pietonii care vor sa ajunga la magazinul Arabesque.
Lucru facut prost din nou … oare castiga cineva din asta sau chiar sunt incompetenti?
Banda e ok. Doar mintea celor care comentează e îngustă.
Iau tramvaiul şi cobor la Valea Aradului. Pentru că a fost doritã această șină nouă.
Cum ajung la viitorul Hornbach, actualul Dedeman și Momax?
In sfarsit biciclistii n-o sa mai faca gura ca nu sunt rute si pentru ei.
Nu e alee de biserică.