La capătul unui scandal întins pe mai mulți ani, în urma căruia CNAIR a descalificat și penalizat firma bihoreană Selina și a pus din nou tronsonul în licitație, lucrarea urmează să fie atribuită către firma Precon, controlată de același patronat.
[eadvert]
Săptămâna trecută, Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a respins contestația celor de la Strabag, ceea ce înseamnă că CNAIR poate semna cu Precon contractul pentru lotul Chiribiș -Biharia de pe A 3-Transilvania după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a respins, pe fond contestația pe care Strabag a depus-o pe 19 iunie.
„Verdictul” CNSC a fost publicat marți, 8 august după aproape două luni de evaluare a contestației, potrivit documentelor pe care le-a consultat Economedia. CNAIR a desemnat pe 8 iunie 2023 Asocierea Precon – Citadina câștigătoare a licitației pentru finalizarea lucrărilor pe lotul Chiribiș – Biharia al Autostrăzii A3 Transilvania. Licitația de 877 milioane lei pentru lotul Chiribiș – Biharia cu o lungime de 28 km a fost lansată în august 2022, după ce în mai CNAIR reziliase contractul cu Selina”, scrie Economedia.
Contestație în ultima zi: CNAIR nu poate semna contractul cu Precon pentru lotul Chiribiș-Biharia
Trimite articolul
XAsta i tara asta corupta pana n adâncul inimii,trebuia sa fie gata anul trecut pe bani mai putini de 3 ori,si acuma o dam ca ii o firma PSD din Cluj asociata si trebuie sa faca baietii bani pt alegerile de anul viitor,halal oameni,halal deputati halal tara ,mie sila de tot
Site urile astea online de in din ce in ce mai greu de citit, probabil ca și programatorii sunt amatori
Numai în România se poate așa ceva! După ce ai descalificat pe cineva care nu și-a făcut treaba să îl declari pe același să facă treaba pentru care a fost concediat!!!
-
Chipurile, e alta firma…
-
Filip:cu respect pentru tine dar nu ai dreptate. Nu îl cunosc pe Rusu, și încă nu am circulat pe autobanda construită de el, dar ce au făcut cu el ministerul transporturilor nu e corect. După ce i sa atribuit lucrarea preturile au explodat la materialele de construcții iar Erbasu primește rectificarea preturilor iar Tracomul un. Tu ai fi lucrat în pagubă? Eu nu! As fi făcut la fel ca, el.
Strabag tot cu firme românești și cu romani au făcut lucrări în țară nu au adus nimic cu ei decât besi și frâne mergeți pe șantierul de lângă oraș sa vedeți găsiți picior de austriac garantez ca nu toți romani din toată tara scule ale unor firme românești Strabag are câțiva cilindri și câteva autgredere și excavatoare nimic important în rest sub contractori cu utilaje și bascule propri nu au nici o răspundere au program draconic de lucru apropo ITM unde esti se lucrează de L-L 24 ore schimburi de 12 ore atunci nu mai vine sa rămână bani în tara chiar dacă la Rus în buzunar sa simtă austrieci ca pot fi luxati ori când așteptluxarea OMV și a hoților de lemne aduși de Klaus
-
Uai !!
Oare cu ce profesor ai facut scoala ??
Căci cred ca ar trebui sa te intorci inapoi prin casa a treia ptr.asezarea in pagină, pentru utilizarea punctului, a virgulei, a aliniatului, pentru litera mare la inceputul unei propozitii, etc…..
Sincer, tu scrii exact cum gandesti, cum te scremi, cum iți vine, ca atunci cand te trece si mergi sa îți dai drumul la closet.
Vai de scoala ta !
Si mai vrei sa pari cunoscător, sa le explici altira cum stă treaba cu Strabag-ul.
Peste tot in lume e asa.
Crezi ca DEME MACARALE a utilizat utilajele sale mamut in perioada pandemiei lucrand la autostrazi prin Germania ptr. ca a castigat el contractul direct ptr.construcții de poduri si viaducte cu societatile de autostraza ori cu Ministerul Transporturilor din Germania ???
Nu .
Tot subcontractor a fost, prețul a fost important. Că nemtii au macarale de 400 – 600 sau 800 de tone !
Dar le inchiriaza la alti bani!!
Diar de la ei le cumpără in leasing ca utilaje second hand.
Ce vrei tu de fapt ?
Sa faca firma LEKO , firma de partid locală torul la Oradea ?
Nu-i ajinge cum a spart toate strazile din cel mai scump si mai cochet cartier din Oradea, in zona Horea !?
La noi nu există licitație castigata fără a fi contestată, ptr a se întârzia lucrările, iar apoi ne plângem că nu avem autostrăzi, centuri ocolitoare, drumuri de mare viteza, pe lângă lentoarea execuțiilor acestor lucrări!