Acesta va fi tipărit în format de buzunar şi va cuprinde detaliat principalele obiective turistice, harta oraşului, evenimentele care se desfăşoară în Oradea anul acesta, precum şi principalele zone de agreement, gastronomie, relaxare şi timp liber.
„Cu acest prilej, invităm agenții economici care îşi desfăşoară activitatea în domeniul turistic din zona centrală – restaurante şi cafenele, să devină parteneri ai acestui proiect turistic, înscriindu-se la capitolul gastronomie, cafenele şi pub-uri”, transmite municipalitatea printr-un comunicat de presă.
Ghidul turistic oficial al oraşului Oradea, ediția 2016, va fi tipărit în trei limbi: română, engleză şi maghiară, într-un tiraj de 1000 de exemplare şi va fi distribuit gratuit la târgurile de turism internaționale şi naționale. De asemenea, va fi pus în vânzare la partenerii Asociației pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune. Administratorii şi patronii de localuri interesaţi de această ofertă trebuie să-şi facă cunoscut interesul până la sfârşitul acestei săptămâni, la adresa de email: oradeaturism@gmail.com.
Citiți principiile noastre de moderare aici!