Vicepremierul Liviu Dragnea a declarat la Oradea că pentru DN76 există două variante: ori va fi schimbat proiectul actual de modernizare al drumului, ori va fi organizată o nouă licitaţie. Aceasta după ce firma CCCF Timişoara (acum SCT Grup), cea care a câştigat contractul pentru tronsonul Beiuş – Oradea, s-a retras. „Firma refuză sa ducă la bun sfârşit contractul, pentru că au venit cu o ofertă foarte mică la licitaţie (şi nu le-ar mai fi rentabil acum – n.r.). Miercuri va fi o decizie finală. Ori schimbă proiectul, ori vom avea o nouă licitație”, anunţă Dragnea, care deplâng faptul că „noi, Guvernul, trebuie să dăm explicații pentru bâlbâiala unor funcţionari”. Adică pentru felul în care a fost gestionată situaţia atât de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNANDR), cât şi de firma respectivă. „S-au dat şi avansuri acolo. Dar lucrurile nu vor rămâne așa, pentru că e un drum atât de important. Guvernul nu se poate substitui companiei de drumuri, dar s-a dat un termen pentru CNADNR. Dacă până miercuri nu se finalizează o soluție probabil vom discuta cu altcineva la CNADNR”, a vorbit Dragnea ameninţător la adresa conducerii Companiei naţionale de drumuri.
Ar vrea în sud…
În privinţa Autostrăzii Transilvania, Dragnea ştie că toate tronsoanele acesteia sunt în diverse stadii contractuale. „În sud avem o problemă cu autostrăzile dar se pare că trebuie sa le facem pe cele din jumătatea de nord ţării”, opinează vicepremierul, fost preşedinte al judeţului Teleorman.
Citiți principiile noastre de moderare aici!