la sediul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Transregio, directorul executiv al Autorităţii de Autorizare, dl. Adrian Fogiş, împreună cu directorul general al societăţii Oradea Transport Local, dl. Viorel Mircea Pop şi primarul comunei Hidişelul de Sus, dl. Adrian Petroi au finalizat documentaţia de atribuire a serviciului de transport public prin curse regulate pentru traseul Oradea – Sîntelec.
[eadvert]
Autobuzele societăţii Oradea Transport Local care vor circula pe linia nou înfiinţată, 515, vor asigura transportul călătorilor pe această rută, începând din 1 Septembrie 2020.
Cursa va porni de la Autogara Nufărul și va trece prin Sânmartin, Băile Felix, Hidișelu de Jos, Hidișelu de Sus – Sîntelec.
Trimite articolul
XMi-au dat lacrimile cand am citit acest articol, e bine. Daca se da si nu se taie e bine. Nu am auzit in viata mea de Sintelec desi am trait 30 ani in Oradea. In 50 ani o sa avem transport ca in occident, numa sa stea ei pe loc sa ne astepte. Transportul public din Oradea era acum 3-4 ani cel mai scump din Romania dar printre cele mai bune, acum e doar cel mai scump, calitatea s-a dus naibii. Vom calatori cu linia 515 la Santelec, sa ne cunoastem si noi vecinii.
-
Da sigur,voi sunteti votantii principali ai sistemului putred actual, voi care nu ati auzit de alte locatii ! …mai iesiti in lume si dezmeticiti-va sa vedeti ca Oradea are si imprejurimi si sunt chiar frumoase !
-
astia nu au vazut si alte orase mai dezvoltate, si astia cred ca suntem buricul pamantului si bolo e dumnezeu, de asta il voteaza toti astia ce nu au iesit din oras sau bihor, mai vedeti ce e in iasi, cluj, brasov, sibiu, timisoara , sa vedeti cum se dezvolta un oras pe cale naturala, unde sunt banii investitorilor, a privatilor, aia e dezvoltare adevarat, nu un pod, o bordura si un pasaj. Dar degeaba ne racim gura ca la salar minim din oradea nimeni nu iese din oras ca nu are pt ce.
-
Articolul e incomplet! Ar trebui spus in ce conditii se face acest ,,bine”, cat plateste lunar primaria Hidisel, stiut fiind ca birtinezul si sefii de la OTL sunt niste escr*ci. Vezi cazul Santandrei!
-
Câinele moare de drum lung şi prostul de grija altuia
Sunt curios daca despartirea liniei 30 in doua, 29 si 30 nu inseamna de fapt rarirea curselor liniei 30.
Otl e praf de cand si-a bagat chelul coada acolo.
-
in curand tramvaiul si autobusul va pleca din statie doar daca e plin ochi, asa cum fac piratii, doar asa e profitul maxim. Nu inteleg de ce se agita atat chelul sa fie cale libera pt tramvaie prin oras, ca la 2 tramvaie si autobuse ce dracu mai conteaza calea libera din moment ce astepti jumate de ora pana vine, in loc sa dublezi numarul lor ca mai mult timp castigi asa decat alea 5 min de cale libera. Dar chelul in nebunia lui dupa ultimul banut a distrus si transportul in comun in oradea. Drumurile sunt catstrofale in oras, ca nu mai sunt bani de drumuri pt ca tot bugetul merge in cofinantarile de proiecte pt betoanele lui fara rost