La instruirea trimestrială organizată la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Bihor, cei 115 responsabili cu activitatea de apărare împotriva incendiilor din cadrul administraţiilor publice locale şi operatorii economici din zona de competenţă a inspectoratului, au întors pe toate feţele situaţia operativă în anul 2011 şi de la începutul acestui an şi au propus o serie de măsuri pentru „optimizarea managementului pentru desfăşurarea activităţilor pe linia situaţiilor de urgenţă în 2012, având ca punct de reper neregulile constatate în urma controalelor desfăşurate de personalul Inspecţiei de Prevenire în anul 2011”, a informat lt. Camelia Roşca, purtător de cuvânt la ISU Bihor. Întâlnirea s-a încheiat cu stabilirea unor măsuri ce se vor aplica pentru „eliminarea deficienţelor şi minimalizarea riscurilor ce pot apărea la nivelul instituţiilor şi operatorilor economici din judeţ”, a mai transmis ISU Bihor.
O.Ş.
Citiți principiile noastre de moderare aici!