Organizatorii, Primăria și Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și Regiune (APTOR) au propus un număr limitat de spații pentru furnizarea serviciilor comerț, alimentație publică, baruri (ceai, apă, sucuri îmbuteliate, vin, vin fiert etc.) pentru evenimentul Târgul de Crăciun, ce se va desfășura în perioada 30 noiembrie – 31 decembrie.
Obiectul licitației îl constituie atribuirea de amplasamente pentru alimentație publică și căsuțe de lemn pentru activități comerciale specifice sezonului și baruri.
Cu carusel
Târgul orădean din acest an va avea ca punct de atracţie, în afara bradului tradiţional, şi un carusel. Acesta va fi amplasat între cele două sectoare ale centrului – zona pavată cu piatră cubică şi cea pavată cu dale de piatră albe şi va fi încadrat de patru baruri. Bradul va ocupa centrul rondoului pavat cu piatră cubică, pe locul unde iniţial, se dorea amplasarea unui obelisc.
Târgul se va înşira în jurul bradului şi pe spaţiul de la banda rutieră până la arborii plantaţi pe aliniamentul Bisericii cu Lună. Pe mijlocul aleii vor fi amplasate căsuţele comercianţilor şi paralel cu ele, toate spaţiile de alimentaţie publică. Propunerea este ca ieslea de Crăciun să fie montată lângă statuia lui Mihai Viteazul.
Licitaţie
Astfel se scot la licitație două locații pentru alimentație publică – standuri de preparare și vânzare mâncare, patru locații de alimentație publică tip Street food, patru locații de alimentație publică pentru baruri, două locații de alimentație publică pentru vânzare cozonac secuiesc respectiv 35 de căsuțe pentru activități comerciale. Ofertele pot fi depuse la sediul Primăriei, în sala ghișeelor sau prin curier.
Preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare tip de activitate este stabilit conform Hotărârii Consiliului Local nr. 712/2015 privind taxele și impozitele locale pe anul 2016 – 10 lei/mp/zi, de luni – joi (18 zile) și 50 lei/mp/zi, de vineri până duminică (14 zile) .
Astfel, prețul de pornire este de 27,5 lei/mp/zi, pentru activitatea de alimentație publică în standuri proprii și 75 lei cu TVA inclus/zi, pentru căsuță. Pasul de licitaţie este de 1 leu/pas. Preţul licitat va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitaţiei + primul pas. Plata preţului pentru teren se va face anticipat.
Plata se va face pentru întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului. Ofertanţii vor achita taxa de participare la licitaţie în valoare de 20 lei, sumă care nu se mai restituie.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este de 14.11.2016, ora 10:00. Şedinţa publică cu strigare se va organiza la Primăria Oradea, Piața Unirii nr. 1, în data de 16.11.2016, ora 12:00.
Citiți principiile noastre de moderare aici!