În momentul în care consilierilor județeni li s-a cerut să aprobe bugetul rectificat al Aeroportului Oradea pe 2019, liderul grupului PNL, Ionel Avrigeanu a anunțat că grupul liberal nu va vota bugetul Aeroportului. „Noi votăm împotrivă”, a spus acesta, în ședința de plen a Consiliului Județean, desfășurată joi.
Avrigeanu a argumentat prin faptul că nu este corect ca, în condițiile în care membrii Consiliului de Administrație de la Aeroport își realizează obiectivele doar în proporție de 60%, aceștia să primească, totuși, un bonus de 60%. „Aceste bonusuri ar trebui să fie stabilite proporțional cu realizarea obiectivelor realizate în contractul de mandat”, a arătat Avrigeanu.
Bonusuri în funcție de nerealizări!
Colegul său Călin Gal s-a arătat și mai intransigent. „Acum dăm bonusuri în funcție de nerealizări? Cine avizează aceste materiale?!”, a întrebat Gal, în mod evident revoltat de situație. Pasztor i-a răspuns că le avizează șefa de la Juridic, Mihaela Roșan, însă nu a reușit să-l îmbuneze pe Gal. Ioan Mang a încercat să explice și să-i asigure pe liberali că, deși votează să primească bonusuri indiferent că membrii CA (unii pesediști) nu au avut reușite pentru Aeroportul Oradea, banii nu vor fi cheltuiți, dacă obiectivele nu se vor realiza, până la finalul anului.
„Se va da, cât va fi și suma va rămâne necheltuită”, a încercat să explice Mang, fără să lămurească pe nimeni că e o metodă bună, aceea de a aloca bani în orb. În cele din urmă, după ce au cerut o pauză de consultări, liberalii au venit cu o propunere, ca bonusul să nu depășească 91,3%. Chit că liberalii nu au rezolvat mare lucru prin această modificare, hotărârea a trecut, cu doar două abțineri.
Cele ale liberalilor Gal și Bezi. De altfel, având în vedere situația catastrofală de la Aeroport, normal ar fi fost ca acelor membri impuși în CA pe criterii politice să li se fi acordat bonusuri doar dacă reușesc să își atingă targetul peste un anumit plafon minimal.
„Greii” din noul CA nu acceptă orice
În ședința de plen, vicepreședintele Traian Bodea (ALDE) a avut o altă veste „bună”: „Noii membri în Consiliul de Administrare au refuzat să semneze scrisoarea de așteptări (adoptată de Consiliul Județean – n.red.). Va trebui să facem o nouă scrisoare de așteptări și să o trecem prin plenul CJ Bihor, data viitoare. Există un model, cea care există la Aeroport. Vor să o studieze și să vină și ei cu o propunere”, a anunțat Bodea.
Semn că „greii” aduși de Bolojan, de PNL și de ALDE în noul Consiliu de Administrație de la Aeroport nu acceptă ușor să li se impună ținte de management de la Consiliul Județean, câtă vreme au acceptat să între în CA pe ideea de a ajuta Aeroportul Oradea. Atât cât se poate.
În noul CA de la Aeroport, propus de PNL Bihor și adoptat în unanimitate de plenul CJ Bihor, au fost cooptați următorii: Gheorghe Răcaru (fost director Tarom, Blue Air) – președinte al Consiliului de Administrație; Tudor Jidav (fost director al aeroportului Otopeni și Băneasa), Răzvan Horga (reprezentant al Complexului President Băile Felix), Dan Adrian Popuș (Plastor Trading SRL), Alexandru Pop (Crișul Shopping Center; Sapient Imobiliare); Florian Serac (director general SC Turism Felix).
Trimite articolul
XRafuiala pentru bani de pom de iarna… In fond intrebarea nu e ca sa se dea sau nu, ci care este plafonul la care publicul nu sare n sus si bate la obraz ! Intre timp in traditionalul stil mioritic, se mimeaza munca la culmi artistice !!! Nu va e rusine domnilor ???
Asa-i la noi, cine nu munceste intr-o institutie este platit la fel cu cel care lucreaza.
ce diminuare? astia nici salar nu ar trebui sa primeasca, de ar fi lucrat la privat demult erau dati afara