Tineretul, mai activ
Conform traditiei, suma a fost alocata în doua transe, în sesiunea din aprilie, respectiv în cea din septembrie, informeaza Serviciul de Comunicare si Mass-Media din cadrul Primariei.
În aprilie a fost aprobata finantarea a 15 proiecte, cu o suma totala de 76.755 lei noi. În aceasta sesiune au avut câstig de cauza actiunile celor de la Fundatia „Pro Social Democratia” Oradea, de la Uniunea Liceenilor Maghiari din Oradea, de la Scoala speciala nr. 1, Asociatia Tinerilor Maghiari din Oradea, Centrul Social „Agnulli”, Fundatia „Life Tineret” Oradea, Asociatia „Pro Polis” Oradea, Fundatia „Ecotop”, Fundatia „Albin”, Filiala Regionala Crisana a Asociatiei Medicilor cu practica privata din România, Uniunea Studentilor Maghiari din Bihor, Asociatia „Serviciul International de Salvare a Copiilor” – filiala Oradea, Uniunea Tinerilor Reformati de pe lânga Piatra Craiului, Uniunea Cercetasilor Maghiari din Oradea si Asociatia „Max” Oradea.
În a doua sesiune, cea din septembrie, a fost aprobata finantarea a 12 proiecte, cu 55.453 lei noi. Aplicantii eligibili au fost Fundatia „Speranta”, Uniunea Studentilor Maghiari din Bihor cu doua proiecte, Fundatia „Salz Zoo Prot”, Fundatia „Pro Familiae”, Fundatia Episcopia Bihor, AIESEC Oradea, Asociatia „Max” Oradea, Fundatia „Life Tineret” Oradea, Asociatia „Morarita”, Gradinita cu program prelungit nr. 44, Fundatia „Albin”.
Si mediul
Banii pentru mediu au fost alocati doar în sesiunea din martie 2005, când a fost aprobata finantarea pentru sapte proiecte, cu 49.998,7 lei noi. Banii au fost dati Fundatiei „Salz Zoo Prot”, Scolii cu Clasele I-VIII „George Cosbuc”, Fundatiei „Alma Mater”, Centrului Regional de Supraveghere Ecologica, Uniunii Studentilor Maghiari din Bihor, Gradinitei cu program prelungit nr. 25 si Fundatiei „Ecotop”.
Atât pentru proiectele de mediu cât si pentru cele destinate tineretului, rapoartele finale trebuie depuse pâna la data de 23 decembrie 2005, urmând ca acestea sa fie verificate de Comisia consultativa de selectie si evaluare, precum si de catre Biroul de Audit Intern din cadrul Primariei municipiului Oradea.
Cristina Ghilea
Citiți principiile noastre de moderare aici!