Workshopul, intitulat „Rethinking the future of education: IA, the paradigm shift in teaching, learning and assesment” (Regândirea viitorului educației: Inteligența Artificială, schimbarea de paradigmă în predare, învățare și evaluare), a reunit peste 30 de participanți, incluzând cadre didactice din învățământul preuniversitar, coordonatori ai practicii pedagogice și de specialitate pentru studenții departamentului.
„Asigurarea accesului în învățământ, incluziunea și diversitatea au fost câteva dintre aspectele care au fost subliniate în cadrul workshopului de astăzi, cadrele didactice devenind mai conștiente de faptul că, pe lângă tot ceea ce înseamnă predare, învățare și evaluare, modul în care elevul se simte apreciat și acceptat devine un aspect esențial al reușitei acestuia în școală”, spune organizatorul evenimentului, prof. univ. dr. habil. Karla Barth, decanul Facultății de Științe Socio-Umane.
Citiți principiile noastre de moderare aici!