Ca particularitate care o individualizează, această direcţie gestionează domeniile cu cel mai mare impact în rândul populaţiei de la drumuri şi parcuri la iluminat public şi colectarea deşeurilor menajere sau salubrizarea stradală, a precizat viceprimarul Mircea Mălan.
„În 2014 am colaborat cu cetăţenii aproape la fiecare proiect care-i priveşte direct. I-am invitat la discuţii, am preluat sugestiile lor şi i-am îndemnat să devină un fel de diriginţi de şantier pentru lucrări”, spune Mălan. „Chiar dacă majoritatea observaţiilor s-au dovedit fără fundament real, este un plus dacă la fiecare proiect există o sesizare pertinentă”, e concluzia sa. Vicele liberal, cotat cu cele mai mari şanse de a candida la Primărie în alegerile locale din 2016, spune că „parteneriatul de facto cu orădenii va continua”, că „aceasta este o direcţie pe care trebuie mers pe viitor”.
Mircea Ghitea, şeful Direcţiei Tehnice a raportat o scădere a sumelor cheltuite în programul multianual de întreţinere a infrastucturii rutiere, de la 19,4 milioane lei în 2013 la 15,5 milioane, anul trecut.
Între proiectele cele mai importante ale acestui an, Ghitea a punctat pasajele centurii peste drumurile naţionale, din Nufărul şi Calea Aradului, podul Macho care ar trebui terminat până în aprilie şi reabilitarea mai multor străzi, unele începute anul trecut sau unele care încep în primăvară.
Despre strada Adevărului, a cărei „rupere” continuă în ciuda tentativei de consolidare, Ghitea spune că se va continua cu proiectul tehnic început şi se va termina în acest an.
Citiți principiile noastre de moderare aici!