Povestea Festivalului Brazilor de Crăciun a început în 2001 când organizaţia Salvaţi Copiii România, preluând o idee de succes din Anglia, a dezvoltat o modalitate unică de strângere de fonduri pentru susţinerea educaţiei copiilor care trăiesc în medii sociale vulnerabile.Ajuns la cea de-a XV-a ediţie, Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri pentru asigurarea accesului la educaţie şi prevenirea abandonului şcolar în rândul copiilor proveniţi din medii defavorizate. Printre personalităţile care au fost prezente cu o creaţie personală la acest eveniment s-a aflat şi designerul salontan Rozalia Bot Foghiş. La fel ca în fiecare an, şi în 2015, brazii de Crăciun, care au fost licitaţi, au fost creaţi, exclusiv pentru această ocazie. Printre designerii sensibili la cauza copiilor, în acest an, s-au aflat: Doina Levintza – Prințesa cu miros de portocale, Stephan Pelgher- Magic Winter Wonderland, Malvina Cservenki-Îngerul Hamied, Îngerul miracolelor, Cornel Ilie & Adelina Ivan – Bradul de Colț – Un Nou Univers.
Bradul “Îngeraşul” creat de Rozalia Bot a fost licitat în cadrul Galei Festivalul Brazilor de Crăciun organizat de Salvati Copiii România cu suma de 6000 de Euro de către dna Anca Nastase de la compania Coca Cola Hellenic. De ce a ales Rozalia Bot această temă?
” Ingeraşul este primul sprijin în credinţă al sufletelor mici care vor să devină mari , al sufletelor slabe care vor să devină tari.Este primul aliat al binelui în lupta cu răul. Este prima rugăciune a copilariei.Împodobit cu zăpadă, dantelă şi turtă dulce, bradul meu întruchipează întocmai această entitate, a speranţei, a călăuzei către învăţătură şi înţelepciune”, spune Rozalia Bot Foghiş.
Brăduţii au fost vânduţi cu sume cuprinse între 500 şi 19.500 de Euro companiilor care au licitat pentru ei. În total, suma strânsă din licitaţia brazilor a fost de 108.100 euro. Alţi 4.000 de Euro s-au strâns din biletele de tombolă, iar 142.000 de Euro s-au adăugat din sponsorizări.
Citiți principiile noastre de moderare aici!