BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Începe șantierul unui nou lot al autostrăzii A3, între Oradea - Cluj-Napoca

Începe șantierul unui nou lot al autostrăzii A3, între Oradea - Cluj-Napoca

De Costel Demian
la 19 April 2021 12:42
26 Comentarii

Începe șantierul unui nou lot al autostrăzii A3, între Oradea - Cluj-Napoca

19 April 2021 12:42
Asociația Pro Infrastructura a realizat o prezentare a tronsonului de autostradă dintre Zimbor și Poarta Sălajului.
Scris de Costel Demian - Asociația Pro Infrastructura a realizat o prezentare a tronsonului de autostradă dintre Zimbor și Poarta Sălajului.

Trimite articolul

X

Constructorul sectorului de autostrada dintre Oradea – Cluj-Napoca a fost desemnat UMB. „Este un sector de drum dificil de realizat dar spectaculos, unde vom vedea consolidări de teren, multiple viaducte cu distanța dintre piloni de 90 metri; estimăm perioada de execuție 3 ani. Filmarea începe de la granița dintre județele Cluj si Sălaj, lângă Sâncraiu Almașului, si continuă spre nord intersectându-se cu drumul imperial roman vechi de 2000 de ani, unde e prevăzut un nod rutier în dreptul castrului Optatiana. La capătul lotului va fi un nod temporar (Poarta Sălajului), până la darea in trafic a viitorului tunel Meseș”, precizează membrii Asociației Pro Infrastructura.

[eadvert]

În imagini se vede cum UMB pregătește terenul în așteptarea Autorizației de construire, urmând ca într-o luna-două, să înceapă execuția propriu-zisă a lotului.

Valoarea contractului este de 680.405.395,28 lei fara TVA.

Lungimea tronsonului de autostrada este de 12,24 km.

Traseul Subsecțiunii 3B2 începe după intersecția autostrăzii cu DN 1G km, 13+260, (Huedin – Zimbor – Tihau (DN 1G)), unde a fost prevăzut un nod rutier, apoi traseul autostrăzii se înscrie între dealurile Fânețelor și Lupului, în lungul văii Capușu, intersectează, în Valea Glodului, DC 56 între localitățile Bercea și Santa Mana, îndreptandu-se către nord pana la intersecția cu DJ 108A (Românași – Agrij), la vest de localitatea Poarta Sălajului.
Pe această subsecțiune nu s-au prevăzut noduri rutiere. La finalul Subsecțiunii 3B2, la km 25+280, se va amenaja o intersecţie giratorie provizorie, necesară accesării sectorului de autostradă din DN 1F, prin intermediul unui drum local, până în momentul dării în exploatare a Subsecțiunii 3B3, Poarta Sălajului – Zalău.

În cadrul acestei secțiuni s-a prevăzut construcția a 5 viaducte și 1 pod peste autostradă.

Trimite articolul

X
26 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. scortosul says:
    April 19, 2021 at 1:48 pm

    nu ajung eu sa merg de la Oradea la Cluj pe autostrada asta! Pana la finalizarea tronsonului Biharia – Cluj Napoca imi ia politia permisul pentru depasirea varstei. o bucatica de 25km. si la anu la multi ani mai scoate o bucatica si uite asa bucatica cu bucatica trece viata mea!

    Reply
    • seba says:
      April 19, 2021 at 1:57 pm

      Ai dreptate. Insa haideti sa provim lucrurile totusi pozitiv: poate generatia noastra nu insa generatia nepotilor nostri vor putea circula pe intreg tronsonul de autostrada.
      Sunt de acord ca pana atunci in tarile ceva mai civilizate vor exista insa deja alte metode de deplasare in spatiul terestru.

      Reply
  2. Dani says:
    April 19, 2021 at 1:50 pm

    Doamne fereste si apara, saptamana trecuta spuneati ca pe Autostrada A3 Turda-Bors se circula in conditii de iarna… No, avem pana la urma autostrada sau nu?

    Reply
    • zsizsi says:
      April 19, 2021 at 3:56 pm

      Pe sectorul Turda-Nădășelu și Biharia-Borș se recomandă cauciucuri de iarnă, pe restul doar cu 4×4, ATV, tractor 🙂

      Reply
      • pope says:
        April 19, 2021 at 5:21 pm

        Nici a problema, tancuri Abrams si Sherman pot circula si pe iarna.

        Reply
  3. Edi says:
    April 19, 2021 at 2:24 pm

    Anul viitor vor fi 20 de ani de la inceperea lucrarilor la A3. In doua decenii nu s-a terminat nici o treime. Optimisti sa fim, … ca restul nu conteaza.

    Reply
    • ACAB says:
      April 20, 2021 at 5:42 am

      Cum e posibil ca 1 km sa coste 11 mil de EURO??????? E HALUCINANT!!!

      Reply
      • Bravos says:
        April 21, 2021 at 10:02 am

        Este corect prețul. Ai fost vreodată prin zonă să vezi ce masive muntoase sunt pe acolo? Va trebui spart în rocă dură. Nu e joacă de copil. Tunelul pe sub Mont Blanc e zero barat!!! Dacă mă gândesc mai bine, e cam ieftină lucrarea. Sigur vor veni niște amendamente la contract. Se vor descoperi nisipuri mișcătoare, alea, alea…

        Reply
  4. Needucat says:
    April 19, 2021 at 4:30 pm

    Când zboară porcu’

    Reply
  5. Grigore says:
    April 19, 2021 at 5:55 pm

    Povești cu porcul care zboară.

    Reply
  6. Ajungi repede și stai la coadã says:
    April 19, 2021 at 6:25 pm

    Ce să facem cu autostrada? Sã circulãm mai repede? Viteza este periculoasă, sunt cruci pe şosele.

    Reply
    • Fosanu says:
      April 20, 2021 at 8:42 pm

      Trebe o cruce si pe cosciugul tau cat mai repede.

      Reply
  7. Attila says:
    April 19, 2021 at 7:03 pm

    Poate din cauza ca a fost filmat cu dronul, dar aceste utilajel sunt ca niste jucarii pentru construirea autostrazii. Nu ma mir ca va dura cel putin 3 ani constructia.

    Reply
  8. Vasile says:
    April 19, 2021 at 7:03 pm

    Spor la muncă!
    Haide că se poate.

    Reply
  9. Echiparea cu videoradare says:
    April 19, 2021 at 7:26 pm

    Drumul național trebuei sã fie echipat cu videoradare, ca şi autostrada.

    Reply
    • CamasadeForta says:
      April 19, 2021 at 11:13 pm

      Si curu tau sa stim ca tu ai condus masina.

      Reply
  10. Cosmin says:
    April 19, 2021 at 8:26 pm

    12 km ? Bolojan ar face 120 km cu banii astia…..

    Reply
    • adi says:
      April 19, 2021 at 8:46 pm

      Bolojan ar face un cacat, ceva autostrada cu o banda jumate sa fie ieftina

      Reply
      • anti_usl says:
        April 20, 2021 at 5:30 am

        Ca bine zici! Am fost deunazi pe drumul Oradea-Fughiu, ala dat anul trecut in folosinta cu mare tambalau. Abia incap pe el doua masini, cand venea din fata vreuna incetineam amandoi sa ne strecuram. O porcarie cum sunt toate facute de taranul din Birtin. P.S. Eram cu un matchbox, un Opel Agila. Ii zic ,,masina: ca asa e in talon!

        Reply
        • Adi says:
          April 20, 2021 at 10:33 am

          Si noul bulevard Cantemir nufarul se vede ca bordurile nou au fost montate cu vreo 10 15cm spre drum. Deci si asta il ingusteaza. Exact asa a facut cu toate strazile nou asfaltate le-a ingustat sa fie mdi ieftin. El cred ca lucreaza cu standardele din anii 60 cand o madina avea 1,6m latime nu 1,9m in prezent. Si unde are loc il face superingust. Nici o strada cu 4 benzi nu a facut in oras si unde se putea a prefera 2 benzi inguste. Asa mai rau faci, sau noua centura din Osorhei cu o banda jumate😂😂😂. Totul mult, ieftin si prost

          Reply
    • Scout says:
      April 19, 2021 at 9:33 pm

      Ia verifica viteza medie pe drumul rapid si turbo-giratoriu

      Reply
  11. adi says:
    April 19, 2021 at 8:45 pm

    Sa fie odata autostrada asta gata sa avem si noi aeroport, ca asa ajungem mai repede la Cluj. Nu va bucurati asa tare de autostrada asta, ca asa se opreau unii investitori in Oradea ca eram aproape de granita si era mai greu de ajuns la Cluj, asa va fi mai directa calea de a atrage totul Clujul, cam asa se intampla peste tot cand ai un magnet puternic ce atrage , asta va fi in avantajul Clujului si nu pt noi.

    Reply
  12. Mihai P says:
    April 19, 2021 at 9:43 pm

    A3 nu-i a noastra,nici a altora,ci al urmasilor urmasilor nostri.
    Este absolut incredibil,o viata de om sa faci un rahat de drum.Interesant totusi ca Marele Carmaci Bolojan nu s-a implicat pina acum.Poate si-a dat seama ca e mai greu un pic ca si cu pasapoartele (sa desfiintezi cozile cind deja se poate circula doar cu cartea de identitate).Daca vrea cu adevarat sa arate ceva,acum ar fi momentul.

    Reply
  13. Gabriela says:
    April 20, 2021 at 8:08 am

    se stabileste un alt record mondial negativ referitor la pretul pe kilometru de autostrada de peste 55 milioane de lei pe km +TVA, ceea ce este inadmisibil se pare ca preturile sunt scapate de sub control.

    Reply
    • vdct says:
      April 20, 2021 at 10:20 pm

      TVA-ul e problema! 🙂

      Reply
  14. Nicu says:
    April 22, 2021 at 5:02 pm

    O ,mare greșeală să distrugi un sit vechi de 2000 de ani trebuie găsite soluții tehnice pentru a evita acest lucru

    Reply
  15. powered by Surfing Waves

    BIHON Sport local

    Campioana mondială a pierdut „finala” din „optimi” la lovituri de departajare!
    Cu evoluții modeste la actuala ediție, campioana mondială en-titre a părăsit Campionatul Mondial după optimile de finală.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    FOTO-VIDEO
    Mai multe femei din Republica Moldova, exploatate sexual de o conațională într-un apartament din Oradea
    Procurorii DIICOT Oradea au reținut marți o femeie de 52 de ani, originară din Republica Moldova, acuzată de trafic de persoane și proxenetism.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Donare multiorgan în Bihor: tânăr de 22 de ani în moarte cerebrală dă viață altora
    La Spitalul Clinic Județean de Urgență Bihor a avut loc o prelevare multiorgan de la un pacient în vârstă de 22 de ani, aflat în moarte cerebrală.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Mai mult de jumătate dintre autospecialele SAJ Bihor sunt învechite. Cinci dintre ele au parcurs peste 1.000.000 km
    Mai bine de jumătate dintre autospecialele utilizate pentru transportul pacienților orădeni la spital sunt mai vechi de șapte ani, cele mai vechi fiind fabricate în perioada 2008-2009. Potrivit crisana.ro, toate au parcurs peste 500.000 de kilometri, iar cinci dintre ele au depășit chiar un milion de kilometri.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Simulare de urgență la Oradea: cutremur și incident radiologic în același timp
    Marți, 27 mai, începând cu ora 18:00, pompierii militari din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Crișana” Bihor vor desfășura un exercițiu cu forțe și mijloace în teren.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Precizări ale DNA în cazul inculpării șefului Direcției Agricole Bihor. Este anchetată și o funcționară din instituție
    Direcția Națională Anticorupție a venit cu precizări în cazul punerii sub control judiciar a directorului executiv al Direcției pentru Agricultură Bihor, Nicolae Hodișan, inculpat marți de procurorii DNA Oradea sub acuzația de abuz în serviciu, dacă funcţionarul public a obţinut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit, în formă continuată. 1
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.