Operatorii de transport feroviar vor asigura „autobuze de înlocuire” care vor circula conform orarului stabilit de aceștia. Pe ruta Oradea-Cluj vor circula șase autobuze pe sens în fiecare zi.
Poziția CFR Călători
„Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că în perioada 08.01.2024 – 08.01.2026, circulația feroviară va fi închisă pe relația Aghireș – Poieni, pentru execuția lucrărilor de „Electrificare si reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor” – Lot 2 Aghireș – Poieni.
[eadvert]
Menționăm faptul că, în perioada închiderii circulației feroviare pe relația Aghireș – Poieni pentru execuția lucrărilor de electrificare și reabilitare, trenurile de călători vor putea circula pe relațiile Cluj Napoca – Aghireș si retur și Poieni – Oradea – Frontieră și retur, în conformitate cu Mersul Trenurilor aflat în vigoare la data prezentei.
În vederea asigurării continuității serviciilor publice de transport călători în zona în care proiectul de reabilitare si electrificare a liniei de cale ferată presupune închiderea totala a liniei, CNCF CFR SA acordă sprijinul necesar Autorității pentru Reformă Feroviară, care în baza noilor prevederi legale, adoptate de către Guvernul României prin Ordonanța de Urgență nr. 131/2023, organizează împreună cu operatorii de transport feroviar de călători (OTF), serviciile cu autocare/autobuze de înlocuire a trenurilor de călători pe perioada realizării lucrărilor la infrastructura feroviară.
Autobuzele/autocarele de înlocuire a trenurilor de călători vor fi asigurate de operatorii de transport feroviar de călători (OTF) și vor circula conform orarului stabilit de aceștia, pe următoarele distanțe:
a) Aghireș – Huedin – 8 autobuze, Huedin – Aghireș – 7 autobuze, care asigură continuitatea cu trenurile care circulă pe distanța Cluj Napoca – Aghireș și retur, cu transbordarea călătorilor în stația Aghireș;
b) Aghireș – Stana – 2 autobuze (un autobuz pe sens), care asigură continuitatea cu trenurile care circulă pe distanța Cluj Napoca – Aghireș și retur, cu transbordarea călătorilor în stația Aghireș;
c) Cluj Napoca – Huedin și retur – 2 autobuze (un autobuz pe sens);
d) Cluj Napoca – Oradea și retur – 12 autobuze (6 autobuze pe sens).
Menționăm faptul că, autobuzele/autocarele de înlocuire vor avea număr de identificare identic cu numărul de tren, în cazul în care se asigură continuitatea serviciului de transport, iar în celelalte cazuri vor avea alt număr”, a transmis compania, potrivit HotNews.
Trenuri directe Oradea – Cluj, de la operatori privati, până la începutul lui ianuarie
CFR Călători îi lasă pe bihoreni în drum. Ce opțiuni au călătorii din județ începând cu 10 decembrie
Trimite articolul
XNe bucuram nespus si asa e deja super aglomerat E60 doar niste autobuze mai lipseau pana la Cj .
Da ce a fost pâna acum era tren?!
4 ore ?!
Atat faceai cu tablașu’!
-
Amu’ iar nu va convine ca se modernizeaza linia ?
Daca se lucreaza, nu se poate circula pe ea !
Pe unde sa umble navetistii, daca nu cu autobusul pe șosea ?-
Nu scrie că va fi realizat/deschis…
-
sa zboare cu hair oraghea.
A zis ilie prostie ca va fi si cosmodrom. -
:)))) gandire tipica de balcani, mereu nemultumiti
-
1. Din cate observ, nu se mai spune nimic de dublarea liniei, ci doar de electrificare si modernizare.
2. Cele 6 autobuze vor circula pe ruta Cluj-Huedin.
Deci iar a ramas Oradea cu ochii-n soare!…
Cel putin asa reiese din comunicatul citat, spre deosebire de interpretarea pe care o vrea minunatul articol.
-
”d) Cluj Napoca – Oradea și retur – 12 autobuze (6 autobuze pe sens).”
Ce nu e clar ?
oricum numa saraci merge cu trenu niciopaguba
-
Da, analfabetii ard benzina.
-
:)))))) nu cred ca s-o prins omu’
-