Joi, 2 iulie, a fost predat amplasamentul către constructori, în vederea începerii lucrărilor de reabilitare pe ultimul sector al DN 76, cu un grad de complexitate deosebit. Cel cuprins între kilometrul 69 (localitatea Vârfurile) și kilometrul 102 (localitatea Ștei) al DN 76, transmite Instituția Prefectului județului Bihor.
Lucrările de reabilitare vor fi executate de asocierea dintre Drum Asfalt SRL, Vahostav-sk a.s., Trameco SA și Ile Viorel Construct SRL. Valoarea contractului este de 88.993.443 lei, iar termenul de execuție al lucrărilor este de 12 luni.
“Reamintim că în acest moment toate cele 4 sectoare ale DN76 Oradea – Deva sunt în proces de reabilitare, marcând cea mai mare investiție pentru anul 2020 din bugetul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj, în valoare de cca. 250,64 milioane lei”, transmite Prefectura condusă de Dumitru Țiplea.
Reamintim că tronsonul arată catastrofal, pe acesta având loc și alunecări de teren grave, în ultimii ani.
Lucrare complexă, într-o zonă cu risc de alunecări
Tronsonul lung de peste 30 de kilometri este cât se poate de bucolic care, o dată finalizat, va favoriza turismul, în zonă. Pe lângă cei 33,31 km de drum național ce trebuie reabilitați, lucrarea mai prevede finalizarea reabilitării a 5 poduri; amenajarea a 5 parcări; amenajarea a 5 stații de autobuz; lucrări de colectare și evacuare a apelor; lucrări de susținere și consolidare a terasamentelor; lucrări de sprijinire; lucrări de sporire a capacității portante a terenului de fundare; lucrări hidrotehnice și lucrări de siguranța circulației.
UPDATE / DN 76 – blocat total de o alunecare uriașă de teren!
Trimite articolul
Xsi cand s-a reabilitat nu se stia ca terenul este alunecos?? vai de firmele care fac reabilitari de DN si autostrazi habar n-au ce trebuie sa faca,. Pe DN 76 practic nu se reabiliteaza cum ar trebui adicca sa dea la o parte vechiul terasament si sa puna unul nou decat pe portiuni foarte mici, dar banii se dau ca si cum s-ar reabilita in totalitate, iar lucrarile se fa cu viteza melcului si de proasta calitate.
E absolut incredibil ce se intampla cu tronsonul asta de drum. De mai bine de 12 ani nu suntem in stare sa terminam 30 (TREIZECI KM) de drum, montan e adevarat, dar nu tunele , nu viaducte, nu nimic special. Eu as fi foarte curios sa aflu cine sunt persoanele responsabile direct cu : atribuirea proiectului, urmarirea lucrarilor, starea drumurilor din judet. De asemenea as fi foarte curios sa vad exact ce fac de la 8:00 la 16:00 aceste
persoane si pentru ce salariu. Si multe altele pe care nu o sa le aflu niciodata. Totusi, ceea ce ma deprima total e ca , la vot , sunt votați aceeasi tipi care nu au facut absolut, dar absolut nimic, si pe deasupra li se si gasesc scuze!!!