Ca urmare, din 15 noiembrie vor fi oprite tramvaiele pe bulevard pentru că încep pregătirile pentru forare. Cablul de susținere a liniei de alimentare cu curent a tramvaiului trebuie dat jos de pe stâlpi iar calea de rulare trebuie ridicată atât de pe pod cât și din zona intersecției, unde vor avea loc forajele. Procesul propriu-zis începe din 18 noiembrie, dinspre Aleea Ștrandului. În proiect sunt 374 de piloți care se forează și se toarnă la o adâncime de 22 m.
În teren au ajuns deja două foreze, staționate temporar lângă Crinul Alb, și au fost pregătite armăturile pentru piloți.
Viceprimarul Florin Birta spune că forezele pot face, fiecare, câte patru foraje pe zi, ceea ce înseamnă că e nevoie de aproximativ 2 luni pentru a termina această parte a lucrării.
„Undeva pe finalul lui ianuarie ar putea fi turnați piloții. Se poate lucra la aceștia și pe timp de iarnă, până la -10 grade, pentru că betonul se toarnă sub nivelul solului”, spune el.
Muncitorii de la Freyrom lucrează, acum, la amenajarea celei de-a treia benzi de circulație pe Podul Dacia, realizată prin îngustarea trotuarelor. Pe partea dinspre Continental s-a terminat turnarea betoanelor. Peste drum se montează sisteme de preluarea a șocului, care previn eventuale fisuri în betoane și se toarnă banda nouă și trotuarul, în capătul dinspre mega-girație.
Se ia apa!
Birta a anunțat că marți, între orele 8:00 și 22:00 este programată oprirea alimentării cu apă a riveranilor. „Este o conductă magistrală de apă care trece dinspre Aleea Ștrandului pe sub Magheru spre Parcul Traian care este, acum, poziționată, exact pe traseul pasajului. A fost repoziționată, conducta este deja amplasată iar marți are loc intercalarea acesteia cu rețeaua”, spune el.
Noi restricții pe Magheru! Pentru a fluidiza traficul, se modifică și orarul școlilor din zonă
Trimite articolul
XFelicitări Bolojan!
O muie elegantă la psd partidul infractorilor și analfabeților
deci numai 2 luni sa le faca forajele… dupa aia sapaturi pt tunel, consolizarea zidului, etc.fiind si iarna, lejer o sa fie inchis circulatia tramvaielor minim 6 luni
cum am inteles si ultima data si dupa experientele data din trecut o sa fie introduse 2 autobuse cu o frecventa de 20 min pe linia T3, cand si acuma tramvaiele circula cu o frecventa de 5-7 min dimineata (linia 1 si 3 dar si linia 4 se circula pe Magheru dimineata). Dat fiind ca nu numai tramvaiele galbene circula, circula si tramvaiele cu remorca si Siemensurile, un tramvai are ca si capacitate dubla fata de un autobus… deci teoretic ca sa inlocui tramvaiele cu autobuse ar trebui inlocuite tramvaiele cu min 6 autobuse cu frecventa de 3-4 minute… daca introduci 2 autobuse cu frecvente de 20 min atunci din cauza aglomeratiei o sa stea si autobusul in coada pe pod si linistit o sa fie si 30 de min frecventa intre autobuse… deci degeaba ceri acuma scuze Malan, pt 80lei de abonament nu conteaza cu ce merg oamenii
374 de piloti??? Serios? Nu sunteti in stare sa verificati ce scrieti inainte sa publicati?
O muie si la Iohanis din partea sustinatorilor Psd,Clanul cu 6 case furate,romane,pregateste bagajul ca astia nu mai au ce fura si ne fura pe noi,pardon pun taxe pana te iei si te duci vorbind singur,firme lor de dincolo tre sa prospere,de ce credeti ca a ajuns capruta codruta acolo????Simplu a executat ce i sa dictat de afara prin Mutulică Claunus….
Motopompele să vină mai devreme.
ingustarea trotuarelor… e adevarat, erau printre cele mai late din oras. hai sa recapitulam politica de mobilitate urbana a PNL:
– trotuare minuscule
– piste de biciclete alandala, de cele mai multe ori trasate pe trotuare, si oricum neincapatoare in cazul in care ar fi un trafic serios
– parcari desfiintate
– transport in comun prost gandit si cu frecventa jalnica, dar mai scump decat in Bucuresti
– pietonalizari fix in zonele cu institutii publice
as vrea sa inteleg si eu care e strategia, pentru ca nu vad catre ce ne indreptam. un oras bun numai de tranzit auto? atunci de ce mai avem centura? sau optimizare pentru serviciile de taxi?