„În cadrul lucrărilor de reabilitare a coridorului Nufărul-Cantemir, s-a finalizat asfaltarea tronsonului cuprins între strada Meiului și Ciheiului, pe partea stângă, urmând să fie turnat stratul de uzură”, precizează municipalitatea printr-un comunicat de presă.
Lucrările vor continua cu amenajarea trotuarelor pe ambele părți ale carosabilului, a pistei de biciclete pe dreapta și montarea stâlpilor de iluminat. Odată finalizată această etapă, urmează amenajarea tronsonului Ciheiului – capăt Nufărului.
„S-a turnat stratul de binder de la strada Meiului până la strada Ciheiului, realizându-se inclusiv racordurile de intrare spre complexul comercial Lotus. În continuare se vor trasa marcajele provizorii, cu culoarea galbenă, urmând ca apoi circulația să se reia pe ambele sensuri. În același timp se lucrează și la consolidarea podurilor de peste pârâul Peța”, a precizat Marcel Dragoș, viceprimarul municipiului Oradea.
Executantul lucrărilor este asocierea formată din Sc Drumuri Bihor SA – lider de asociere, SC Trameco SA – asociat 1 și Drum Asfalt SRL – asociat 2, iar valoarea contractului este de 50.634.357,12 lei fără TVA. În cadrul proiectului sunt montați stâlpi inteligenți, astfel tramvaiul va avea acces liber, neîngreunat de circulație și își va putea crește viteza cu până la 30 km/h. Vor fi modernizaţi peste doi kilometri și jumătate de drum şi peste 6 kilometri de trotuar. În plus, vor fi amenajați peste 2 kilometri de piste pentru biciclişti şi 48 de mii de metri pătraţi de spaţiu verde.
Trimite articolul
XDegeaba. circulatia i iar gatuita rau de tot la podul de peste paraul Peta…… Ce lucrari se fac iar, dupa ce soseaua a fost deja reabilitata ? E ceva problema grava acolo……
-
Da .
Nu poate trece muma-ta, ca ea e multa!
Are fundul lat si nu incape pe trotuar.
Deci trebuie latit podul ca sa poate fi construita si pista de biciclete si trotuarul ptr. muma-ta!
Asa ca trebuie sa foreze in adincime pina ajung la teren stabil, sa bage stalpi de beton in pamant, stalpi pe care sa se razeme marginea cea noua a podului dupa largire.
Altfel cade muma-ta si se prabuseste in Peta.
Si daca cade, ea cu latimea ei, se formeaza un baraj, apa urca in inaltime si vine pe deasupra peste pod, provocand inundatii.
Ca sa nu se intample asta, podul trebuie sa fie foarte solid, sa nu se rupa sub greutatea muma-tii.
Acum intelegi mai copilas de bloc paralel cu tot ce inseamna a construi ceva bun, temeinic ori durabil ?-
Speram sa-si baga stalpii in mata si in curul tau.
-
“Acum intelegi mai copilas de bloc paralel cu tot ce inseamna a construi ceva bun”
Daca chiar au vrut sa le faca ceva bun, ar fi largit prima data podul peste Peta si ar fi mutat soseaua cu o banda spre strada Meiului inainte de a reface macazele la intrare spre depou si noua linie de tramvai ca sa largeasca trotuarul in fata la X market ca sa fie destule loc pentru un trotuar si pista de bicicleta… dar nu, mai bine au refacut macazele fix acolo unde a fost si inainte, deci in urmatoarele min 20 de ani sigur nu o sa fie schimbata nimic si mai bine au taiat din subsolul blocului jumatate de metru cu care n-au castigat nimic… si au mai laudat cu o pista de bicicleta vis a vis, care nu e conectat cu nicio alta pista, pe ambele capete se sfarseste in trotuar, cand pe partea celalalt ar fi putut face o pista decenta de la capatul Nufarului pana la Piata Cetate…
-
Ai orgasm cand vezi cate face Bolojan
-
Bravo! Altii ating aceasta stare in compania altor fiinte umane, uneori achitand acest lucru cu bani sau servicii. Asa e gratis, igienic si sigur
-
⭐⭐⭐⭐⭐
-