Constructorul ce a depus oferta este asocierea de firme FREYROM (Leader), INTEGRATED ROAD SOLUTIONS SRL, INGINERIE DRUMURI ȘI PODURI S.R.L. și PROCONS GROUP. Aceasta are valoarea de 28.236.923,35 lei, fără TVA, fiind finanțat prin Programul Regional Nord-Vest 2021 – 2027.
Potrivit informațiilor transmise de Consiliul Județean Bihor, pasajul va fi construit la intersecția cu drumul spre localitatea Fughiu, Centura Oșorhei și DN1, având lungimea de 402 metri și o lățime de 10 metri, cu două benzi de circulație. Pentru proiectarea pasajului sunt prevăzute 3 luni și 10 luni pentru execuție.
Urmează desemnarea constructului la pasajul Oneștilor și Vladimirescu
„În perioada următoare va fi desemnat constructorul pentru proiectarea și execuția pasajului subteran situat la intersecția străzilor Oneștilor și Tudor Vladimirescu, din cele cinci oferte depuse. Acesta ar urma să aibă o lungime de 191 metri”, a transmis CJ Bihor.
În prezent, Consiliul Județean Bihor are în derulare o procedură de licitație pentru alte 4 pasaje rutiere, care vor fi construite pe cele mai aglomerate artere din Oradea, mai exact la ieșirile din oraș spre Arad, Cluj și Satu Mare. Termenul de depunere a ofertelor este 7 octombrie.
„Un alt pasaj va fi construit pe Centura Oradea, peste calea ferată care leagă Oradea de Sânmartin – Băile Felix. Proiectul a primit aviz favorabil din partea comisiei tehnico-economice a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere și urmează lansarea licitației pentru proiectare și execuție”, a precizat sursa de mai sus.
Trimite articolul
XOradea e cel mai mare oras mic din tara, am depasit toate orasele, este ase ceva in Videle, Alexandra, Vaslui, Rovinari, Simleu, Deva? sA SARA PROPAGANDA CA NU SE POATE FACE STANGA SI TREBUIE DEMOLAT CEVA. dEMOLAM TOTUL PENTRU DEZVOLTARE
traiasca blocajul rutier, deja tare dor ne-a fost de inca una 🙁