„În Piaţa Rogerius lucrurile se desfăşoară conform celor planificate de noi, nici mai bine nici mai rău ca în celelalte pieţe după ce am realizat investiţiile. Omul este refactar la nou, la mutări. Niciodată, nicăieri, nu toată lumea va fi mulţumită”, spune şeful ADP Oradea.
Potrivit acestuia, în Piaţa Rogerius au fost încheiate contracte pe criterii transparente şi unitare. Sectorul de bazar este rezolvat în proporţie de aproape 100%. „11 spaţii libere în tronsonul unu vor fi licitate în 15 februarie. Ca urmare a evaluării cererilor, nu ducem lipsă de doritori”, susţine Liviu Andrica. În ceea ce priveşte tarifele, şeful ADP Oradea spune că acestea nu au crescut pentru sectorul bazar. Când s-au licitat spaţiile pentru carne, s-a pornit de la 180 de lei/mp şi s-a ajuns la mai mult. La fel şi la spaţiile din faţă, licitaţia a pornit de la 180 de lei/mp şi s-a ajuns la 390 plus TVA. „Domeniul privat care cuprinde pieţele Muncipiului Oradea trebuie să producă venituri care să acopere cheltuielile. Acestea nu sunt centre de ajutor social, sunt centre pentru afaceri. Plăteşti chirie, vinzi şi obţii profit, dacă ştii să faci afaceri”, conchide directorul general al ADP Oradea.
Pentru Centrul de Afaceri cu Produse Agroalimentare, ADP trebuie să plătească anual o redevenţă de un miliarde de lei vechi la Primăria Oradea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!