Hiper – farmacia Dr.Max din Oradea pune la dispoziția pacienților peste 12.000 de tipuri de produse amenajate în șase universuri dedicate zonelor de interes pe care le va deservi Hiper – farmacia: zona pentru medicamente, inclusiv cele compensate și gratuite, zona cu vitamine&minerale, cea cu produse dermato-cosmetice, cosmetice și îngrijire personală, zona dedicată mamelor și copiilor, zona cu aparatură medicală și dispozitive medicale și zona pentru alimentație sănătoasă.
[eadvert]
Noua Hiper – farmacie Dr.Max va oferi o experiență complexă, în care gama variată de produse se va completa perfect cu experiența de cumpărare în sine, într-un spațiu plăcut și sigur, cu suportul farmaciștilor și consultanților bine pregătiți care vor sta la dispoziția pacienților.
Pentru a servi cât mai eficient pacienții care vor vizita Hiper – farmacia, aceasta va fi dotată cu mai multe tipuri de case de marcat, pornind de la cele cu serviciu de plată asistat, case speciale dedicate rețetelor lunare până la case de marcat de tip self-service.
„Ne dorim să facem din Hiper – farmacia Dr.Max un spațiu în care orădenii să simtă că merită să se oprească pentru că vor avea parte de o experiență completă, de la servicii și produse variate, la prețuri accesibile, la care se adaugă recomandări personalizate din partea farmaciștilor și consultanților noștri. Acest nou concept este în linie cu misiunea brandului de a asculta oamenii, de a le înțelege nevoile și de a acționa în consecință”, a declarat Cezar Zaharia, CEO A&D Pharma Group
Lanțul de farmacii Dr.Max deține, în prezent, peste 650 de farmacii în România și oferă un portofoliu vast de produse și servicii, la prețuri accesibile, pentru toate categoriile de pacienți, punând accent, în special, pe nevoile pacienților cu afecțiuni cronice, ale seniorilor și ale mamelor. Dincolo de oferta propriu-zisă, brandul a mizat pe o abordare profesionistă în toate interacțiunile cu pacienții săi, reușind să câștige încrederea a peste 2.5 milioane de români care beneficiază de avantajele programului de loialitate Dr.Max.
Brandul a intrat pe piața locală la începutul anului 2020 care s-a dovedit a fi atipic din toate punctele de vedere și, cu atât mai mult, relevanța acțiunilor sale a fost foarte importantă pentru români: de la măsurile rapide luate pentru siguranța farmaciștilor și a pacienților săi în perioada pandemiei, până
la păstrarea promisiunii de a le oferi constant prețuri speciale, valabile exclusiv cu cardul de loialitate Dr.Max.
Dr.Max este prezent și în Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia și Italia și are același obiectiv de a contribui la îmbunătățirea nivelului de sănătate a pacienților, oferind o gamă extinsă de medicamente și servicii farmaceutice. Dr.Max este un brand modern care are curajul să inoveze și să ridice constant standardele industriei pentru a oferi cele mai eficiente soluții pentru o viață sănătoasă, cu produse de calitate la prețuri accesibile.
***
Despre A&D Pharma Group, parte din familia Dr.Max
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală, A&D Pharma este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii de retail farmaceutic și distribuție de medicamente, având o cifră de afaceri de peste 900 de milioane de Euro în 2019 și peste 5000 de angajați.
Advertorial! CH: 15282
Trimite articolul
XSaracii de ei
-
Zona aia s-a dezvoltat foarte mult.