Info: Google este, de departe, motorul ce înregistrează cele mai multe căutări la nivel global, generând trafic organic atât pentru marile branduri, cât și pentru cele de talie mijlocie sau mică; regionale, locale, naționale ori chiar internaționale. Conform statisticilor, în SUA, Google este responsabil pentru peste 70% dintre căutările efectuate pe desktop și mai bine de 80% dintre căutările realizate de către utilizatorii de gadgeturi și dispozitive mobile. În Europa, surprinzător, dominația giganticului motor este chiar și mai accentuată, acesta deținând o cotă de piață de peste 90%. Drept urmare, Google este „ținta” procesului de optimizare SEO, preponderent.
[eadvert]
Indiferent de natura afacerii, în principiu, orice business digitalizat – care își desfășoară activitatea (și) prin intermediul Internetului, fie că este vorba de un magazin online, fie că ne referim la ofertele comerciale ce constau în diverse servicii (n.r. site-uri de prezentare) – se poate preta cu succes acestei tehnici de e-marketing!
Optimizare SEO iAgency – agenția nr. 1 în România, la care poți apela… de oriunde (online)
Urmărind propulsarea brandurilor prezente în mediul online cât mai sus în lista cu rezultatele de căutare returnate de Google (SERPs), în funcție de anumite cuvinte cheie și expresii de interes folosite chiar de către utilizator și specifice ofertei în cauză, serviciile de bază pe care le cuprinde o agenție de profil… de top constau într-o multitudine de activități și acțiuni:
- Auditul site-ului
- Crearea arhitecturii de link-uri
- Research-ul de cuvinte cheie
- Optimizarea tehnică a site-ului
- Optimizarea SEO on-page și off-page a conținutului asociat
- Crearea de conținut și backlink-uri
- Monitorizarea traficului ș.a.
În ceea ce privește beneficiile concretizate în urma unor astfel de activități de optimizare SEO, acestea sunt la fel de variate și numeroase. De pildă:
- Buget mai redus comparativ cu alte campanii similare
Spre deosebire de campaniile PPC, ale căror costuri pot crește de la lună la lună, bugetul stabilit cu o agenție SEO va fi unul fix și, deci, mult mai rentabil. În definitiv, nu vei plăti pentru fiecare click înregistrat, ci pentru un întreg pachet de servicii lunar.
- Versatilitate extinsă
Serviciile SEO pot fi combinate cu succes cu alte tehnici de promovare online, precum campanii social media, tehnici de influencer marketing sau, de ce nu, campanii PPC.
- Targetare exactă
Serviciile SEO targetează și urmăresc, prin conținutul scris, cuvinte cheie specifice nișei de activitate pentru fiecare business în parte. Mai mult decât atât, acestea sunt selectate eminamente strategic, în funcție de volumul căutărilor online efectuate de către internauții cu potențial de clienți, privind în mod expres o ofertă comercială ori alta.
- Prezența brandului (domeniului web) pe prima pagină din Google Organic
Brandul care se bucură de o poziție cât mai fruntașă va avea parte, implicit, de mai multe vizite; deci, de mai mule șanse se a-și spori profitul (numărul clienților și vânzările).
- Rezultatele obținute NU dispar… ușor
În cazul stopării temporare sau definitive a activității SEO, pozițiile din SERPs nu vor suferi imediat modificări majore. În esență, SEO urmărește rezultate pe termen lung.
Advertorial CH 19671
Citiți principiile noastre de moderare aici!