Deşi a licitat la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) pentru întreţinerea pe timp de iarnă a lotului 4 de Drumuri Naţionale – Oradea, firma orădeană Selina nu a avut câştig de cauză.
Presa centrală a remarcat că, după izbucnirea scandalului mediatic cu ministrul Transporturilor – Dan Şova, Selina şi-a adjudecat, totuşi, deszăpezirea lotului 6 al Autostradei A2 Călăraşi şi a lotului 2 de Drumuri Naţionale Călărăşi, la costuri maximale de 16,7 milioane de lei respectiv 11,6 milioane de lei.
În schimb, deszăpezirea drumurilor naţionale din Bihor a fost adjudecată de asocierea firmelor sălăjene Ritora Trans SRL din Ip şi Athos Com din comuna Crişeni.
Firma Ritorsa Trans are la activ, anii trecuţi, asocieri în licitaţii cu firma UMB Spedition a lui Dorinel Umbrărescu, unul dintre „regii asfaltului”.
Ioan Piţurcă, şef birou CNADNR pe judeţul Bihor, ne-a încredinţat ieri că „nu contează” cine a câştigat lucrările de deszăpezire pentru această iarnă ci că „important este că la noi s-a desemnat deja operatorul de deszăpezire”.
Potrivit comunicatului postat ieri pe site-ul www.cnadnr.ro, costul mediu al deszăpezirilor în iarna 2012/2013 a fost, în medie, de circa 3.000 de euro/kilometru de drum naţional.
Citiți principiile noastre de moderare aici!