Un transport agabaritic a restricționat total circulația în Piața Ferdinand, pe strada Patrioților, strada Moscovei (parțial) și strada Ady Andre (parțial) pentru realizarea lucrării „Injecție de putere, zona bufet expres”, mai exact, montarea punctelor de transformare.
Mașinile grele au ajuns pe amplasament în jurul orei 6:00 am. S-a lucrat cu ajutorul unei macarale de capacitate mare, ceea ce a stârnit interesul trecătorilor.
Au fost montate, în această etapă cele carcasele în care se vor aduce, luni, echipamentele electrice aferente punctelor TRAFO. Circulația va fi restricționată și în data de 9 august, în același interval orar, când se va monta partea superioară a anvelopelor.
„Am așteptat destul de mult acest moment, respectiv montarea celor două puncte de transformare. Imediat ce Electrica va încheia lucrările, o să putem continua reabilitarea Pieței Ferdinand. Ne dorim să le oferim orădenilor o zonă refăcută, de care să se poată bucura în totalitate, cât mai curând”, transmite primarul Florin Birta.
În Piața Ferdinand, lucrările de pietonalizare și reamenajare au ajuns la un grad de realizare de 80%.
Trimite articolul
XAtat stie Birta sa transmita ce l-o pus Bolojan
-
Marioneta si papusarul
Ioi da ne putem face selfie si sa punem pe fuckbook sa moara Leontina si Marioara de ciuda ????unde am mai vazut noi asa macaraua, salutari betonatorului nr 1 ca ne lasa sa merjem cu masca sa o Vedem .
-
Cu Janos si Emilut era mai bine???
Daca asta pentru voi e super-macara vai si amar…
Bă,, Ceaușescu avea macarale mai mari și mai faine ca voi.
Dar groapa aia pe stânga cum treci Crișul de la primarie e loc de făcut caca sau pipi , sau e ceva obiectiv turistic?
Parcarea din centru nu e finalizată pentru că nu e nici tencuită și nici vopsită.
Avem străzi prin Oradea neasfaltate.
Pentru a monta niste carcase electrica a inchiriat macara de 250to, carcasele avand mult sub 10 to fiecare. Probabil ca atunci cand monteaza echipamentele mai grele in ele, va aduce macara de 1000to sau chiar mai mare, ca doar banii nu sunt o problema, trebuie doar consumati, sa ne putem lauda apoi cu ce proiecte fantastice facem si cat de multi bani europeni am atras.
Mi se pare un pic grandomanie să aduci o macara de așa mare capacitate pentru a ridica și pune la 10 m distanță (nu 30m) un container de maxim 10t. am mai văzut ceva asemănător când Orange a pus o antenă pe blocul cu 8 etaje de lângă stația de tramvai pe Coposu în 2003. Au adus tocmai din Brașov o macara cu 7 axe (400t capacitate) care avea brațul destul de lung să ridice antena la acea înălțime. Am stat de vorbă cu mecanicul acelei macarale, avea consum de 100L pe oră și se deplasa cu maxim 60km/h. De atunci avem o firmă foarte dotată la Oradea care are profil de închiriere macarale, dar e mai avantajos să aduci de la sute de kilometri un monstru al unei firme de casă cu care Electrica are contract de exclusivitate. Se aruncă foarte mulți bani nejustificați la firme apropiate, iar bucureșteanul face blat pe tramvai că nu își permite 6 RON dus-întors pe zi.
-
3000 euro pe zi e inchirierea unei macarale de genul
-
44 de tone a avut un post si celalalt a avut 46 tone! Eu am fost unu dintre soferii de pe trailer!