Reprezentanții Asociației Pro Infrastructura au trecut în revistă stadiul Autostrăzii A3 între Nușfalău și Suplacu de Barcău printr-o filmare cu drona. Aceștia susțin că contractul pentru cei 13,55 km a fost semnat în 30.09.2020 cu turcii de la Nurol și are ordin de începere 01.02.2021, cu șase luni proiectare și 18 de execuție. Proiectul tehnic a fost aprobat în august 2021.
„Pentru aproximativ patru luni de muncă, din care două practic nu s-a lucrat din cauza vremii, constructorul nu stă rău în teren, ajungând la un stadiu fizic de aproximativ 8%. Din păcate, lunile de iarnă nu vor aduce un progres semnificativ. Tronsonul este unul banal, fără structuri impresionante, cu un relief ca-n palmă – o excepție de la regula dealurilor transilvănene notorii pentru alunecările lor masive. Aici antreprenorul general nu are decât câteva pasaje și poduri de făcut, un nod rutier și un spațiu de servicii. În mod normal, cu o mobilizare decentă din primăvară, menținută tot anul viitor, vom putea circula între Nușfalău și Suplacu din primăvara anului 2023”, transmit cei de la Asociația Pro Infrastructura.
[eadvert]
Lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș este în faza contestațiilor după ce CNAIR a desemnat câștigătorul (Erbașu). Iar Chiribiș-Biharia este complet blocat și aproape de a treia reziliere, conform ProInfrastructuraașa cum v-am explicat de multe ori anul acesta.
Trimite articolul
XAdică nimic.
-
Nimic este pe tronsoanele din Bihor. Si nici nu stim nimic despre ele inafara ca s-au contestat pe un lot iar pe celalalt nu se lucreaza desi au semnat contractul cei din Oradea.
-
Se vede dupa cum te exprimi cacesti Un conducator auto.
Ca de ai fi fost scolat mai inalt, aveai o altfel de exprimare.
In viata ai exact ceea ce meriti.
Deci nu te agita.
Atata poti, atat primesti.
De ce sa ceri altora daca nivi tu nu poti ca sa oferi??
-
Asa se intampla cand se incheie contracte cu firme neserioase gen selina, firme turcesti si tot felul de neaveniti, care n-au facut in viata lor o autostrada, dar vin cu pretentii idioate de majorare a pretului lucrarii, desi au participat la licitatie cunoscand pretul, cu astfel de firme autostrada Transilvania mai are de asteptat vreo 10-20 de ani, pana la finalizare.
-
Firmele astea care isi bat joc de licitatie, gen Selina, ar trebui excluse pe viitor din toate licitatiile cu statul.