Săptămâna trecută a fost lansat „Ghidul de siguranță în restaurante”, primul material din România care definește măsurile optime de siguranță și responsabilitate, destinate atât operatorilor din industrie, cât și consumatorilor, și formulate în linie cu obiectivul național de a preveni apariția unor situații favorabile răspândirii COVID-19.
[eadvert]
Ghidul a fost lansat în cadrul campaniei „Dor de Bun și Bine”, campania prin care este prezentată o strategie pentru relansarea HoReCa, industria cea mai puternic afectată de pandemie. Inițiativa are în prim-plan „Ghidul de siguranță în restaurante”, realizat alături de experți în sănătate din cadrul MedLife. Ghidul poate fi vizualizat pe platforma campaniei www.dordebunsibine.ro, acolo unde este disponibil și un poster dedicat, care poate fi printat și afișat în locațiile responsabile.
#DordeBunșiBine
Campania „Dor de Bun și Bine” își propune să conceapă un cadru de funcționare cât mai sigur pentru toate restaurantele și afacerile din mediul HoReCa, definind o serie de măsuri de siguranță și responsabilitate, atât pentru operatori, cât și pentru consumatori.
„Sectorul HoReCa a resimțit impactul pandemiei încă din primul moment, iar efectele negative s-au intensificat odată cu evoluția situației epidemiologice și a restricțiilor aferente, industria aflându-se acum în cea mai neagră perioadă a sa din istoria recentă. A devenit, astfel, clar faptul că actualul context impune articularea unui cadru sigur de funcționare, la care să adere toți operatorii și clienții, astfel încât, împreună, să limităm riscurile și să ne protejăm reciproc. Este foarte important sa ne gândim și la faptul că HoReCa înseamnă mai mult decât hoteluri, restaurante, cafenele: industria funcționează datorită unui sistem amplu de producători, furnizori și parteneri care au avut, de asemenea, foarte mult de suferit în ultima perioadă. Dor de bun și bine rezumă cele două componente esențiale care definesc acum industria: preparate unice imposibil de replicat gătind acasă (BUN) și necesitarea asigurării unei stări de bine clienților, prin conectarea emoțională și socială, facilitată într-un mediu sigur, adaptat contextului actual (BINE). Suntem recunoscători partenerilor noștri privați și instituționali care au asigurat resursele și expertiza necesară pentru a construi acest demers”, a declarat Daniel Mischie, preşedintele Organizaţiei Patronale a Hotelurilor şi Restaurantelor din România – HORA, inițiatorul campaniei.
Operatorii din industria HoReCa sunt invitați să descarce acest ghid, împreună cu posterul inițiativei, pe care să-l afișeze mai apoi în locațiile în care își desfășoară activitatea, pentru a semnala potențialilor clienți faptul că aplică toate măsurile obligatorii și necesare pentru o cât mai bună și sigură funcționare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!