HBZ, lider de piață în Ungaria de Est și România de Vest în comercializarea feroneriilor pentru ferestre, uși și mobilier va participa la târgul de joburi Oradea Job Expo. În cei aproape 25 de ani de activitate HBZ a desfăşurat o activitate exemplară fiind alegerea perfectă pentru orădeni şi nu numai.
Ca urmare a dezvoltării și investițiilor, după sediul din Debrecen s-au mai deschis alte noi magazine: Bekescsaba 1997, Oradea 2003, Cristuru Secuiesc 2009 şi Budapesta în 2010. Reprezentanţii companiei spun că succesul lor se bazează pe patru piloni.
„La noi clientul este tratat cu respect!” este primul pilon. „Pentru noi este important ca atât pe clienții vechi cât și pe viitorii parteneri să îi servim cu cel mai mare profesionalism. Ne așteptăm clienții într-un mediu modern. Pregătirea profesionala şi experienţa în domeniu a angajaților HBZ vă poate ajuta la găsirea soluțiilor optime pentru toate problemele dumneavoastră”, spun reprezentanţii HBZ.
Cel de-al doilea pilon: „Calitatea nu vorbe!” evidenţiază faptul că garanția calității produselor comercializate este dată de renumele firmelor producătoare din portofoliul HBZ. Pentru HBZ calitatea nu înseamnă doar proprietățile produsului ci și serviciile profesionale oferite. Cel de-al treilea pilon: „Lider de piață nu este un scop este un instrument!”
„Scopul eforturilor noastre este îndeplinirea tuturor nevoilor clienților, aceștia putând să aleagă din stoc peste 10.000 de articole, respectiv la comandă peste 50.000 articole de catalog. Pregătim profesional colegii în continuu, ca să fie în trend cu cele mai noi tehnologii şi materiale. Prin verificarea şi dezvoltarea procedurilor interne ne păstrăm dinamismul”, transmit reprezentanţii HBZ.
„Competivitatea partenerilor este garanţia competitivității noastre!”, este cel de-al patrulea pilon. „Numai împreună vom deveni mai puternici şi mai de succes. Suntem deschiși pentru inovație, căutăm activ produsele şi soluțiile noi, ajutând cu acestea clienții noștri. În fiecare zi lucrăm pentru îmbunătățirea posibilităților de achiziție ca să oferim condiții mai bune pentru dumneavoastră”, precizează reprezentanţii HBZ.
30 de participanţi
Oradea Job Expo este organizat de către SC Inform Media, editor al cotidienelor Jurnal Bihorean şi Bihari Naplo, şi al site-urilor Bihon.ro şi Erdon.ro. Partener intituţional este AJOFM Bihor. Firmele participante vor beneficia de mediatizare în ziarele şi pe site-urile amintite, precum şi pe paginile lor de facebook.
La ediţia de primăvară, care a avut loc în aceeaşi locaţie – Era Park – în data de 22 martie, au participat 30 de firme, care au oferit peste 1.400 de locuri de muncă. La final, companiile prezente au adunat 981 de CV-uri. Majoritatea participanţilor au fost mulţumiţi şi ne-au sugerat să mai facem o ediţie a târgului în a doua parte a anului. Drept urmare, ne aflăm în faţa ediţiei de toamnă a Oradea Job Expo.
Până în prezent, la ediţia de toamnă şi-au anunţat intenţia de a participa 30 de angajatori: SC Turism Felix, Faist Mekatronic, Marvicon, Cerved, FinProm, Hanning Mottors Romania, PGS Sofa, Class Furn, Leroy Merlin Romania, Plexus Service RO, Lava Knitting, Nidec, Eberspaecher, Connect Group, H. Essers, Vernicolor, Golde Oradea, Turnătoria Iberica, Celestica, Sogefi, GMAB Consulting, Olimp Impex, Profi, Zollner Electronic, HBZ Romania, Bene Internaţional, Premagro, UAMT şi Jumbo şi Şcoala Postliceală Henri Coandă. Acestea oferă persoanelor care doresc să se angajeze câteva sute de locuri de muncă şi cursuri de formare profesională. Lista rămâne deschisă, companiile interesate putând obţine informaţii la tel: 0728.116.455.
Trimite articolul
Xda….si banuiesc ca vor angaja doar unguri sau trebuie cunoscuta limba maghiara neaparat.
Păi, CALA dacă trăiești în partium trebuie să știi limba maghiară. Tot așa în transilvania maghiară, germană, română, slovacă.