Fostul prefect, azi parlamentar PNL subliniază că după reciclarea in situ a asfaltului de pe tronsonul cuprins între Oradea şi Dealul Bitii, finalizată în iarna anului 2015, lucrările au stagnat. Chit că acestea trebuiau continuate în cursul anul 2016, pe acelaşi sector, cu turnarea stratului asfaltic de uzură, finalizarea podeţelor şi a podurilor, dar şi realizarea unor lucrări de consolidare şi lărgiri ale curbelor, arată deputatul Ghilea.
Expira garanţia reciclării!?
„Cu toate acestea, în conferinţa de presă pe care aţi susţinut-o la Oradea, cu prilejul la ultimei Dvs. vizite de lucru pe şantierul DN 76, efectuată în a doua decadă a lunii iulie 2017, aţi afirmat că tronsonul Beiuş – Oradea va fi refăcut abia în cursul anului viitor, peste reciclarea in situ realizată în urmă cu două ierni”, a precizat parlamentarul PNL, solicitând explicaţii în legătură cu amânarea finalizării acestui tronson pentru 2018. Aceasta în condiţiile în care Ghilea subliniază că garanţia lucrărilor de reciclare a asfaltului este de doar 24 de luni şi expiră în luna decembrie 2017.
De asemenea, având în vedere costul operaţiunilor de reciclare a celor aproximativ 50 de km ai tronsonului Oradea-Pocola, care a depăşit până acum 32 milioane lei fără TVA, conform datelor furnizate de cabinetul său parlamentar, Găvrilă Ghilea a solicitat ministrului Transporturilor să prezinte „ce alte lucrări vor fi efectuate post-garanţie înainte de turnarea stratului asfaltic de uzură şi care va fi valoarea acestora”, precum şi asumarea „unui termen de finalizare realist pentru lucrările de modernizare ale DN 76 de pe întreg tronsonul Oradea – Deva”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!