ROMÂNIA. „O diagramă a pașilor necesari pentru e-Factura, pentru cine nu s-a apucat încă să-și toace nervii cu asta. E o versiune alfa, adresată micilor antreprenori care trimit lunar câteva facturi unui contabil, așa că orice feedback sau sugestie este binevenită”, a scris Ionuț Oprea, citat de PRESShub.ro.
El a realizat un ghid prin care să-i ajute pe cei care au nevoie să emită e-facturi.
[eadvert]
Ghidul lui poate fi consultat aici:
Într-o analiză publicată de PRESShub, jurnaliștii scot în evidență multiplele probleme pe care un antreprenor le întâmpină atunci când folosește factura electronică. Printre acestea se numără obținerea greoaie a semnăturii electronice sau faptul că unele companii nu răspund la telefoanele de contact. De asemenea, o altă problemă semnalată de către oamenii de afaceri se referă la faptul că, deși pe site-ul ANAF scrie că documentele pot fi transmise online, reprezentanții microîntreprinderilor ajung tot la ghișeu.
Într-un interviu acordat PRESShub, Radu Puchiu, co-fondatorul și CEO-ul H.appyCities – o organizație care construiește platforme digitale și aplicații mobile pentru a conecta cetățenii, comunitățile și autoritățile locale și consultant pentru politici publice și guvernare deschisă, a confirmat că sistemului e-Factura are probleme.
„În primul rând, cred că o principală problemă ar putea să fie partea de necunoaștere clară a pașilor care trebuie urmați, ANAF și cei care au fost responsabili de implementarea proiectului nu au fost foarte activi în a prezenta exact care sunt pașii”, a explicat Radu Puchiu.
Citiți materialul integral pe PRESShub.ro.
Trimite articolul
Xde vineri site-ul anafului functionaza cu sincope mari……ce probleme sa rezolvam daca nici nu putem accesa site….