Filarmonica de stat din Oradea vrea să fie nu doar o instituţie muzicală, ci şi un centru cultural. Astfel, pe lângă concertele muzicale, aceasta găzduieşte şi expoziţii ori lansări de carte.
Un astfel de eveniment a avut loc şi miercuri, când cunoscutul artisti fotograf Ovidiu D. Pop şi-a lansat aici cea mai recentă versiune a Ghidului Turistic al judeţului Bihor. Totodată, artistul şi-a vernisat aici şi expoziţia de fotografie „La sat”.
La lansare a luat parte directorul Filarmonicii din Oradea, Teodor Albert , viceprimarul Ovidiu Mureşan şi subprefectul Iulius Delorean.
Realizată într-o formă foarte atractivă, ediţia 2014-2015 a Ghidului a fost completată şi cuprinde informaţii utile despre municipiul Oradea şi Bihor şi un top al atracţiilor şi obiectivelor turistice din acest colţ de ţară. Cu toate că în trecut, Ghidul a fost editat pentru diverse instituţii, precum Consiliul Judeţean sau Primăria Oradea, prezenta ediţie, lansată în 4.000 de exemplare, va putea fi achiziţionată de orice doritor.
Ghidul a fost lansat în limbile română, engleză şi maghiară şi va putea fi achiziţionat contra sumei de 30 de lei de la chioşcurile de difuzare a presei din Oradea, la Basilica Romano-Catolică din Oradea, de la Centrul de Informare Turistică din Oradea, de la lanţurile de magazine King Art şi librăriile Gaudeamus, precum şi din Turnul Primăriei. De altfel, viceprimarul Ovidiu Mureşan a arătat că Primăria şi Consiliul Judeţean urmează să cumpere broşura pentru protocol, însă nu se ştie în câte exemplare.
Totodată, viceprimarul Ovidiu Mureşan a subliniat faptul că Ghidul va fi distribuit şi la două târguri de turism: la cel de la Viena din luna ianuarie 2015 iar celălalt, în luna martie 2015, la Budapesta.
Citiți principiile noastre de moderare aici!