„Faţă de ghidul scos anul trecut, cel lansat acuma apare în şase limbi: română, maghiară, engleză, germană, italiană şi franceză şi se întinde pe 126 de pagini”, ne-a informat Ovi Pop, director general Duran’s.
„Cred că am atins toate punctele turistice din Bihor. Am încercat să punem cât mai multe hărţi şi poze. Ne-am axat mult pe partea peisagistică”, a precizat directorul Duran’s. Sunt prezentate multe clădiri, multe biserici din lemn.
Odată cu ghidul turistic a fost scos şi un set de vederi din judetul Bihor, precum şi câteva hărţi de buzunar ale Oradiei şi Bihorului. Preţul de desfacere al ghidului, care a fost editat în 30.000 de exemplare, este 150.000 lei vechi, iar a unei hărţi de buzunar, 80.000 de lei. Constantin Badea, directorul executiv al CCI Bihor, are o părere foarte bună despre ghid şi crede că restaurantele şi hotelurile ar trebui să fie primele care să-l achiziţioneze.
Desfacerea
Problema cu care se confruntă cel mai mult editorul este desfacerea. „Dacă n-ar fi hotelurile, care cumpără ca fond de protocol, nu ştiu unde le-am vinde”, spune Ovi Pop. În librăriile locale se găsesc hărţi ale Spaniei, Ungariei, dar nu se găsesc hărţi ale judeţului Bihor.
Benzinăriile aparţin unor trusturi internaţionale care au centrele la Bucureşti. Aşa că ghidul va putea fi găsit la hoteluri, agenţii de voiaj, magazinul King Art, Librăriile Humanitas şi Teora.
Minicards
Tot joi, Agenţia Duran’s a lansat Minicards Oradea, un concept publicitar internaţional cu caracter informativ. „Minicardul oferă spaţiu pentru afişarea tuturor informaţiilor importante despre baruri, restaurante, muzee etc”, explică Ovi Pop. Ideea minicardului a „furat-o” de la Budapesta.
În România mai există un asemenea concept la Braşov. Minicards Oradea este de 21 de feluri şi se distribuie prin intermediul a 17 hoteluri din Bihor.
Dan Birta
Trimite articolul
Xe bine ca mai exista oameni ca si tine! keep going!