În seara zilei de sâmbătă, 24 august, pasagerii zborului care avea destinația Antalya, operat de către compania aeriană Hi-Sky au fost nevoiți să călătorească cu bagajele unui alt zbor. În momentul îmbarcării, mai mulți pasageri care își așteptau bagajele și-au dat seama că bagajele lor au dispărut.
Totul a început în momentul în care zborul spre destinația turcă a înregistrat o întârziere de 62 de minute. Deși pasagerii au ajuns la timp în aeroport pentru decolarea programată la ora 18:20, acest lucru nu s-a mai întâmplat. Între timp ce aceștia așteptau să pornească la drum, angajații aeroportului au trimis pasagerii zborului spre Hurghada, Egipt spre îmbarcare, decolarea acestuia urmând la ora 18:40. Însă, în timpul îmbarcării, mai mulți pasageri ai zborului cu destinația egipteană au observat că bagajele lor nu seamănă cu cele depuse la check-in. Niciunul dintre ei nu au sesizat angajații aeroportului deoarece sperau să se înșele.
„Am stat vreo 3 ore în aeroport, așteptam bagajele. Am întrebat la biroul de informații unde sunt și așa au sesizat că nu sunt bagajele bune. Astfel, au ajuns la concluzia că au fost schimbate. Unii spun că ne vom primi bagajele în seara aceasta (n.r -duminică, 25 august), alții susțin că doar peste 2 zile. Este inadmisibil așa ceva”, relatează unul dintre pasageri care a rămas blocat în aeroport cu un copil mic și fără cele necesare.
Anchetă internă
Potrivit directorului general al Aeroportului din Oradea, Răzvan Horga, „s-a lucrat toată noaptea la rezolvarea problemei apărute. În dimineața zilei de duminică, la ora 7:06 bagajele au ajuns în Antalya, iar la ora 9:03 în Hurghada, iar în cursul zilei de astăzi, bagajele vor fi înapoiate pasagerilor. În urma incidentului, conducerea aeroportului va demara o anchetă internă pentru identificarea împrejurărilor în care bagajele au fost schimbate”.
Trimite articolul
XCum au ajuns să fie confundate nu unul ci toate bagajele……simplu , angajări pe bază de ,,competențe,, adică cine stă mai bine la capitolul cunoștiințe apropiate !!!
Vacanta stricata din cauza incompetentei!
Prea tarziu sa intelegeti ca in absolut toate domeniile Bolojan a promovat oameni incompetenti…
-
Oricine mai bine decat tine si adunatura ta de nulitati absolute, n-ati facut niciodata nimic, normal ca voi n-ati putut gresi in NICI UN DOMENIU 😉
-
Ca al naibii de greu e sa administrezi 2 zboruri pe zi , cat are aeroportul din Oradea…
-
Avem doua maini. Le amestecam bine, bine. Care e stanga si care e dreapta?
-
-
De prea multe zboruri ale aeroportului pastorit acum de Bolojsan Ilie si ni Pasztor&Mang, angajatii sunt stresati si surmenati. Saracii la sutele de zboruri zilnice si mai ales la cel de LOT angjatii astia al CJ se pletesc cu munca. Bine ca-i gol mausoleul de aeroport, turistii fiind toti in concediu, ca fi toti restul din oras in pericol. Competenta nu pedepseste pe nimeni daca lipseste.
Rezultatul specialiștilor angajate strict pe criterii de pile începând de la specialistul Răzvan Horga.
-
Nici cu Tuduc nu îmi era rușine. Înjurat, băgat în domenii care nu țin de el. Treaba cu bagajele și altele sunt clar “sabotaje” ale celor care îl susțin pe el
-
Macar el se baga. Si cand se baga are dreptate. Cat despre sabotaj, inseamna ca nu intelegi ca se poate gresi grav atunci cand oamenii sunt obositi si putini.
-
Cine îl susține pe Horga, în afara de nimeni ? Toți colaboratorii si angajații fug de el. Singurii care l susține sunt cei de la fonduri, secretariat.. pilele lui adica.
-
Sunt unul dintre cei care s-au imbarcat in zborul catre Hurghada, Egipt. Ultima informatie pe care o am este ca doar 120 din cele 155 de bagaje care ar fi trebuit sa fie la bordul avionului vor fi returnate azi, duminica, 25 august. Celelalte 35, inca nu e clar cand vor ajunge in Hurghada. Acum stau si sper ca bagajele mele sunt printre cele 120 care vor ajunge azi, nu printre cele 35 care vor ajunge nu se stie cand. Stam familie de 4 persoane in Egipt de aseara, doar cu hainele de pe noi si bagajele de mana. Deja am cheltuit o suma considerabila pentru a cumpara un rand de haine de schimb si niste papuci. Adica lucruri pe care le aveam in bagajele respective. Cheltuielile acestea cine le deconteaza?
-
Da’ ce v-a pus sa mergeti in egipt, cand aici loco e atata dezvoltare? Au aia pasaje ca la noi? Centuri? Nici vorba. Stati alta data aici si plimbati-va pe centuri. Claxonand fericiti, evident.
Nașpa. Noroc ca bihorenii sunt pasageri disciplinați și răbdători.
-
Va meritați soarta pentru ca atat angajații aeroportului cât și consiliul județean continua sa l tina în brate pe acest director compromis. Își bate joc de angajați, se comporta ca un patron și nu e interesat de problemele personalului. Cauta doar sa și facă imagine!!! Mult succes în continuare cu acest Directoras de paie.
au si ei 2 zboruri la hall inclusiv sa manance si gurile la ei si le-au bashit si pe alea
Ăsta este rezultatul că sunt toti la aeroport bugetari angajați pe pile.
Au mai rămas în țară 2 categorii de oameni:
– bugetarii cu leafă mare și muncă puțină angajați pe pile.
– proștii care au mai rămas pe aci prin țară să-i ducă in spate pe bugetari.
PS :
Cat e spaga să te angajezi la aeroport ?
Trebuie să fii membru pnl sau psd?
Sau nu contează partidul că sunt frați oricum ?
-
Si tu ce esti?
-
Și când ye candesti ca toți au bacul minim sau o facultate pt ca astea US cerințele la angajare pe ori ce post la aeroport
-
gresit…doar trebuie sa cunosti persoana potrivita cand mergi la interviu, asa e la bugetari 🙂
-
Toate administrațiile din Oradea, PMO + toate firmeke de casă terminați cu laudele și faceți ceea ce aveți în fișa postului.
Poate atunci noi cetățenii orașului vom începe să vă lăudăm!
Ați candidat pentru funcții publice faceți-vă datoria!
Va dați seama ce aeroport avem și ce oameni,când așteptăm îmbarcarea,nu se înțelegea nimic din ce vorbea la statie.bine că avem terminal nou
Se intampla sa gresesti, dar majoritatea sunt cu copii , or ei au fost nevoiti sa scoata din buzunar bani sa isi cumpere lucruri care le aveau in bagaje. Cei vinovati ar trebui sa despagubeasca aceste costuri aparute din vina unor incompetenti. mai dai 300 euro pentru costum de baie si uleiuri si creme , chilot si tricou sai ce schimba, sa nu puti ….. Dai o caruta de bani dupa un an de munca si vin niste imbecili si iti strica tot. Despagubiri celor in cauza.
Asa le trebuie, au avut un om competent de care si-au batut joc. Au trecut cateva zile de la incetarea mandatului DGA si aeroportul e in deriva. Oare avea dreptate directorul adjunct?
Eugen a fost, este si va ramane liderul nostru.
Sunt un turist din Hurgada Egipt si tin sa va comunic ca nu am primit bagajul de cala nici la aceasta ora !!! Ne poate spune cineva ce se intampla cu adevarat, cu bagajele noastre?
Bagajele nu s-au primit nici la aceasta ora ! Medicamentele ptr. tratamentele de diabet, tensiune si inima sunt in bagajele ratacite
-
Esti roman adevarat, ai 50 de boli, trebuie sa iei 100 de medicamente si tratamente, dar tu mergi cu avionul prin alte tari.
E bine, e bine… tine-o tot asa!
-
Alea le tii in bagajele de cala?
Iti mai trebuie un medicament, pentru chestia aia de deasupra gatului.
A fost ceva premeditat situația cu bagajele. Dir gen adj a zis că după plecarea lui vor apărea tot felul de situații….va fi un haos….cineva de la bagaje protestează în felul ăsta.
-
Nu protesteaza nimeni, ai auzit de obiseala si lipsa de personal?
-
Inseamna ca nu intelegi ca oboseala si lipsa de personal duc la asemenea evenimente. E usor sa dai vina pe altul decat sa iti asumi esecul.
Așa se întâmplă când slugile se cred stăpâni.Sunt toti aceia înrolați de patronul coldea pentru zona de vest și pe care -i votați .Votați in continuare și vor căpușa tot .Aviz firmelor private pentru că suntem în comunism camuflat.PNL NU susține mediul privat ,dimpotrivă sunt doar VICLENI.
Păi nu e nimic nou sub Soare – că e vorba de aeroport sau de altceva, tot la măreața “AIR ORADEA” visată de Bolo & Birta ajungem… Oradea vrea să para mai mult decât este (sau decat poate duce)… Niciodată nu va ajunge Clujul din urmă… Asta-i clar!
-
a depasit de mult clujul, nenea!
-
La ce? Metri cub pe cap de locuitor? Costul gigacaloriei? Taxele
pt salubrizare? Procent de “indieni”?-
La prostie. Astia sunt atat de indobitociti de ideea de cel mai grozav oras, ca ar crede orice slogan. A depasit clujul, hahahaha
-
-
Sa fim seriosi nu cred ca e vorba de “specialisti” la sortarea bagajelor, ci de oameni care trebuie sa aiba o pregatire minimala in sortarea bagajelor si multa atentie, de ce nu dedicare cand trebuie trebuie sa incarce sau sa distribuie bagajele, o perioada de “foc” a celor de la bagaje.
Simplu . Trebuiau sa schimbe si pasagerii !
Nici până la ora asta nu am primit bagajul în Alanya…spăl pe haine de azi zice nevasta ca mi-am greșit cariera…
La întoarcere îmi deschid spălătorie de haine…
sa mergi in hurghada si antalya nu prea ai ce sa faci sa fie o vacanta de neuitat. sunt niste destinatii accesibile si oamenilor de rand care de obicei mergeau la mare in romania. daca s.au dat drumul la zboruri si din oradea normal ca au ales varianta mai buna decat constanta. asa ca angajatii aeroportului s.au gandit sa le faca o surpriza si sa le faca vacanta de neuitat. bravo lor! iar cat despre cei carora li s.au pierdut bagajele le aduc aminte ca pentru a merge in cele 2 destinatii ti se recomanda sa ai o asigurare de calatorie care costa aproape nimic si care iti acopera pierderea bagajelor. tot avantajul lor ca acuma o sa aiba haine noi si de firma nu cumparate de la piata mare sau rogerius.
Buna ziua, suntem o familie cu un copil de 4 ani la această oră un bagaj este pierdut. Valoarea sa este considerabilă sa nu vorbesc de faptul că tot concediul a fost stricat, cumpărat tot ceea ce este necesar la niste preturi foarte mari și până acum nici un răspuns. Ar trebui ca cei care au pățit la fel sa ne putem contacta sa ii dam in judecata. Situația asta nu va rămâne așa.